AUTO..na vodu

Vodík, plasma, orgon... a spalovací motory.
Odpovědět
Uživatelský avatar
rival
Hlavní admin - živý člověk
Příspěvky: 1223
Registrován: stř 16 lis 2005 9:44
Bydliště: severní­ čechy
Dal: 14 poděkování
Dostal: 226 poděkování
Pohlaví:
Kontaktovat uživatele:

Re: AUTO..na vodu

Příspěvek od rival »

Duraj, tohle fórum je zaměřeno na alternativní zdroje energie. Pokud bony1 něco ví a chce nám to sdělit, budeme jenom rádi. I my ostatní máme mozek a dokážeme jej používat. Přestaň se tedy do něho navážet...


rival - živý člověk
duraj
Zasloužilý člen
Příspěvky: 283
Registrován: ned 10 dub 2016 7:20
Dostal: 4 poděkování

Re: AUTO..na vodu

Příspěvek od duraj »

Rival píše:Duraj, tohle fórum je zaměřeno na alternativní zdroje energie. Pokud bony1 něco ví a chce nám to sdělit, budeme jenom rádi. I my ostatní máme mozek a dokážeme jej používat. Přestaň se tedy do něho navážet...
Podívej se třeba sem:

http://upramene.cz/forum/viewtopic.php? ... 01#p142101

To je přínosná debata, že...?
Jeden něco pleskne (třeba o přesně spárovaných polovodičích), druhej na to kvákne další nesmysl atd.
O co tady jde...?

:roll:


bony1
Starší člen
Příspěvky: 129
Registrován: čtv 01 pro 2016 20:42
Dal: 2 poděkování
Dostal: 21 poděkování

Re: AUTO..na vodu

Příspěvek od bony1 »

Sve poznatky tady pisu od sameho zacatku pro ostatni cleny fora, NE pro duraje! Nikdy sem si nevymyslel, nelhal a vse bylo pravdive. Tohle neni forum o dokazovani, urazeni ostatnich a hadani. Ale to by jsme nebyli v Cesku, aby se nenasel psychicky nemocny jedinec ktery bude rejpat a cela diskuze se zvrhne k prestrelce, jestli tady bude jeste Duraj smrdet, tak koncim.


duraj
Zasloužilý člen
Příspěvky: 283
Registrován: ned 10 dub 2016 7:20
Dostal: 4 poděkování

Re: AUTO..na vodu

Příspěvek od duraj »

bony1 píše:Sve poznatky tady pisu od sameho zacatku pro ostatni cleny fora, NE pro duraje! Nikdy sem si nevymyslel, nelhal a vse bylo pravdive. Tohle neni forum o dokazovani, urazeni ostatnich a hadani. Ale to by jsme nebyli v Cesku, aby se nenasel psychicky nemocny jedinec ktery bude rejpat a cela diskuze se zvrhne k prestrelce, jestli tady bude jeste Duraj smrdet, tak koncim.
Nelžeš, ano?
A co je to za blafy o přesně spárovaných polovodičích v lokomotivě?
bony1 píše:... pracuju s nejvýkonějšíma polovodičema na pohon tažných lokomotiv s výkonem 4MW. Jsou serioparalelně zapojené přesně spárované a je jich tam tuny....
Myslíš si, že zrovna o tomhle nic nevím?
Žádné polovodiče se takto nepárují.

A co to je za kec o tom, že jsi vymyslel pereptuum mobile a pálíš vodu?
Zase jen takové prázdné tlachání, že...?

Psychicky nemocný jedinec je ten, který notoricky lže.
A to seš ty...!

:roll:


bony1
Starší člen
Příspěvky: 129
Registrován: čtv 01 pro 2016 20:42
Dal: 2 poděkování
Dostal: 21 poděkování

Re: AUTO..na vodu

Příspěvek od bony1 »

Tak ted jsi to tady zazdil a vsechno vypovida o tom jakej ses primitiv, kdyz tvrdis ze voda neni palivo a ma nulovou energii a ze polovodice se neparuji :laugh: prosímtě bez zpátky do školy a uč se, vidím ze si lajdak a flákas to. A už to tady nekomentuj,nikdo na tvé keci neni zvedavej, za celou dobu jsi tady nic užitečneho nepřinesl, jen meles pantem


duraj
Zasloužilý člen
Příspěvky: 283
Registrován: ned 10 dub 2016 7:20
Dostal: 4 poděkování

Re: AUTO..na vodu

Příspěvek od duraj »

bony1 píše:... ses primitiv, kdyz tvrdis ze voda neni palivo a ma nulovou energii a ze polovodice se neparuji ....
1.
Ano, voda má nulový chemický energetický potenciál, nemůže tedy být palivem.
To je obecně známá věc a každý ví, že se voda používá k hašení.

2.
Výkonové polovodiče v lokomotivách se nijak nepárují.
Ani diody a tyristory v kotevních měničích, budících měničích a ani v měničích pomocných pohonů.
Pokud chceš oponovat, uveď, proč by se měly párovat a v jakém zařízení.

.


bony1
Starší člen
Příspěvky: 129
Registrován: čtv 01 pro 2016 20:42
Dal: 2 poděkování
Dostal: 21 poděkování

Re: AUTO..na vodu

Příspěvek od bony1 »

Možna máš představu a dělal jsi tyristorovou menicovku trakcnich motoru, ale spatne. Tak to dělají i sikmooky, proto to sou sracky a nic to nevydrzi. Tyristory v kotevnich menicich jsou zapojene serioparalelne a ty se paruji na Igs a to pod plnym vykonem zahrate na provozni teplotu.Samozřejmě je to relativne blbuvzdorne a budici elektronika je navrzena tak, aby byl pozvolny narust vykonu,to umozni zapojit i nesparovany polovodic ovsem na ukor spolehlivosti. Dalším příkladem parovani jsou nízkofrekvencni zesilovace, tam je primo nutnosti sparovat tranzistory kvuli linearite a vykonu.A ted mi to zkus vyvratit a ukamenujem te


duraj
Zasloužilý člen
Příspěvky: 283
Registrován: ned 10 dub 2016 7:20
Dostal: 4 poděkování

Re: AUTO..na vodu

Příspěvek od duraj »

bony1 píše:Možna máš představu a dělal jsi tyristorovou menicovku trakcnich motoru, ale spatne. Tak to dělají i sikmooky, proto to sou sracky a nic to nevydrzi. Tyristory v kotevnich menicich jsou zapojene serioparalelne a ty se paruji na Igs a to pod plnym vykonem zahrate na provozni teplotu.Samozřejmě je to relativne blbuvzdorne a budici elektronika je navrzena tak, aby byl pozvolny narust vykonu,to umozni zapojit i nesparovany polovodic ovsem na ukor spolehlivosti....
Nejrozšířenější řady 16x, 36x:
Hlavní tyristory v kotevních měničích jsou v sérii. Nic se nepáruje.
Antiparalelně k nim jsou zhášecí tyristory s diodami, opět se nic nepáruje.


bony1
Starší člen
Příspěvky: 129
Registrován: čtv 01 pro 2016 20:42
Dal: 2 poděkování
Dostal: 21 poděkování

Re: AUTO..na vodu

Příspěvek od bony1 »

Neprehanej proboha, jedna seriova vetev polovodicu by nikdy trakcni motor neutahla! Konkretne v radach 16X a 36X je v jedne vykonove skrini pro jeden trakcni motor 8 seriovych rad pripojenych paralelne. I tak dostavaji polovodice poradne na prdel. Tohle ale neni forum o polovodicich ale alternativnich energiich tak nemichej jablka s hruskama


vita2
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: stř 19 kvě 2010 7:16

Re: AUTO..na vodu

Příspěvek od vita2 »

Ahoj lidi, už jsem tady dlouho nebyl - ale - to je teda úroveň...
bony1, nereraguj - prosím na toho omezeného provokatéra, kterej nepochopil a nechce ...


duraj
Zasloužilý člen
Příspěvky: 283
Registrován: ned 10 dub 2016 7:20
Dostal: 4 poděkování

Re: AUTO..na vodu

Příspěvek od duraj »

bony1 píše:Neprehanej proboha, jedna seriova vetev polovodicu by nikdy trakcni motor neutahla! Konkretne v radach 16X a 36X je v jedne vykonove skrini pro jeden trakcni motor 8 seriovych rad pripojenych paralelne. I tak dostavaji polovodice poradne na prdel...
Konkrétně v řadách 16x a 36x jsou v kotevních měničích typu PULS - DELTA hlavní tyristory, označené U9 až U16, řazeny SÉRIOVĚ.
A tyristory zhášecí, značené U1 až U8, jsou rovněž V SÉRII.
Mimochodem - jedna skříň není jen pro jeden motor, ale dvojice skříní napájí jeden okruh motorů s kotvami zapojených trvale v sérii.
Opravdu tu nezkoušej psát o něčem, co zná někdo jiný, než ty, mnohem lépe.


A na jakýkoli elektrolytický rozklad vody je nutný proud - jen a pouze jeho tokem jsou trhány vazby v molekulách.
Frekvence s tím nemá co do činění.

:roll:


sgt. belek
Stálý člen
Příspěvky: 39
Registrován: pát 29 bře 2013 11:09
Dal: 3 poděkování
Dostal: 13 poděkování

Re: AUTO..na vodu

Příspěvek od sgt. belek »



.
duraj
Zasloužilý člen
Příspěvky: 283
Registrován: ned 10 dub 2016 7:20
Dostal: 4 poděkování

Re: AUTO..na vodu

Příspěvek od duraj »

sgt. belek píše:https://www.google.cz/url?sa=t&source=w ... 1mm5_oydzQ

Parovat by se měly. Viz odkaz.
Ovšem v těch lokomotivách se nic takového nedělá.
Ani není co a s čím párovat, protože jsou v sérii po 8 kusech hlavních tyristorů a zcela jiný typ tyristorů pak po 8 kusech zhášecích, taktéž zapojených v sérii.

K původnímu tématu:

Pro rozklad vody je vždy nutná energie.
Rozkladem získané plyny pak mohou uvolnit vždy nejvýše tolik energie, kolik bylo vloženo do procesu. Vzhledem ke ztrátám pak bude množství využitelné energie nižší, než vložené.

Změna polarity během elektrolýzy je naprostý nesmysl už kvůli nutnosti odvodu plynů od jednotlivých elektrod - vodíku od katody a kyslíku od anody.
Vytvářet směs plynů je nesmyslné už kvůli bezpečnosti.


lajos
Zasloužilý člen
Příspěvky: 2444
Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
Bydliště: Liberec
Dal: 471 poděkování
Dostal: 212 poděkování

Re: AUTO..na vodu

Příspěvek od lajos »

Změnou polarity se využívá elektromomotorická síla nebo energie, je na to i patent.
Přes deset let se tady o něčem bavíme a nějaký duraj nás určitě nerozhází. Popíráme zákon zachování energie, on to vlastně zákon není, jen to stanovili protože na nic lepšího nepřišli.


duraj
Zasloužilý člen
Příspěvky: 283
Registrován: ned 10 dub 2016 7:20
Dostal: 4 poděkování

Re: AUTO..na vodu

Příspěvek od duraj »

lajos píše:Změnou polarity se využívá elektromomotorická síla nebo energie, je na to i patent.
Přes deset let se tady o něčem bavíme a nějaký duraj nás určitě nerozhází. Popíráme zákon zachování energie, on to vlastně zákon není, jen to stanovili protože na nic lepšího nepřišli.
Změnou polarity se otočí směr toku a tedy i proces na obou elektrodách.
Není tedy možno odebírat každý plyn zvlášť a už jen z toho je jasné, že taková změna nemá žádný význam.


Odpovědět

Zpět na „Auto na alternativní pohon“