Fórum U Pramene

 Portál: www.upramene.cz   E-mail: rival@upramene.cz

Bleší trh U Pramene
Novinka: MMS2 Maxi  Bleší trh U Pramene
     
    Aktuálně:  Probíhá migrace "Fóra U Pramene" na výkonnější server. Nahlašte prosím nalezené chyby...    
 
Právě je stř 22 led 2020 5:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 61 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: edgar + KAWA
PříspěvekNapsal: pon 03 pro 2007 11:00 
Offline
Zasloužilý člen

Registrace: stř 17 led 2007 2:59
Příspěvky: 328
Karma:
Pohlaví: Neurčeno
Darovaná ocenění: 0
Ziskaná ocenění: 1
Citace:
Kdybych měl nafťák tak jezdím na rostlinný olej Tesco za 13,50,- :lol:
Ať se daří


som videl nejaky filmecek na satelit tv o nejakom nemcurovi co do stareho diesloveho mercedesu leje fritak a jazdi ako drak netvaril sa ze by to upravoval . myslis ze by to s tim tesco olejom slapalo? mercedes s hladkym dieslom by mozno vydrzal take experimenty. co ty na to?


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: edgar + KAWA
PříspěvekNapsal: pon 03 pro 2007 12:24 
Offline
Starší člen
Uživatelský avatar

Registrace: čtv 23 lis 2006 18:59
Příspěvky: 171
Karma:
Bydliště: Slovensko
Pohlaví: Neurčeno
Darovaná ocenění: 0
Ziskaná ocenění: 0
Neboj vydrzal ale jedine co trpi potom je palivove cerpadlo ... niektore automobilky maju take cerpadla ze ked sa tam dostane olej tak zadres cerpadlo a 50 000Sk v haji .... tusim to robi Peugeot akurat treba ten olej zahrievat ale to je jedno da sa kupit cely komplet ktory len nahodis do auta a fungujes ... stoji okolo 8-9000SK ako kde teda ak nemenis cerpadlo ... ale tak treba kupit vyskusat a potom sa da povedat ako sa na to jazdi ...

Kexik.

_________________
VE je buducnost ale malo ludi to chape
informacie,schemy,foto o vyvijacoch http://www.h2o-energia.wz.cz


Nahoru
 Profil  ICQ 
 
 Předmět příspěvku: friťák
PříspěvekNapsal: pon 03 pro 2007 12:45 
Offline
Zasloužilý člen

Registrace: pát 25 lis 2005 15:32
Příspěvky: 2438
Karma: 11 
Bydliště: Liberec
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 468
Ziskaná ocenění: 204
Můžu potvrdit, u nás běžela motor avie na friťák a předehřívali ho, kompletnější výsledky zatím nemám k dispozici. Říkalo se že friťák rozežírá různé těsnění, zřejmě to platí u starších typů motorů, u novějších by již s tím neměli být problémi, používají se již jiné materiáli-krk na to ale nedám.


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: edgar + KAWA
PříspěvekNapsal: pon 03 pro 2007 12:54 
Offline
Zasloužilý člen

Registrace: stř 17 led 2007 2:59
Příspěvky: 328
Karma:
Pohlaví: Neurčeno
Darovaná ocenění: 0
Ziskaná ocenění: 1
8-9000??? co je to za sada kde si to videl?


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: edgar + KAWA
PříspěvekNapsal: pon 03 pro 2007 16:17 
Offline
Starší člen
Uživatelský avatar

Registrace: čtv 23 lis 2006 18:59
Příspěvky: 171
Karma:
Bydliště: Slovensko
Pohlaví: Neurčeno
Darovaná ocenění: 0
Ziskaná ocenění: 0
Je to na stranke : http://www.rostlinnyolej.cz ktoru si tu uviedol

Kity pro auta na olej
Pro Vaši přehlednost Vám přinášíme jednoduchý přehled našich sad pro přestavby auta na olej.
SUPER EASY - cena od 5400 Kč včetně DPH - AKCE
Ekonomická dvounádržová přestavbová sada. Přepínání mezi naftou a rostlinným olejem je manuální pomocí kolébkového vypínače. Před koncem jízdy přepne obsluha zpět na naftu, čímž dojde k proplachu celého systému a přípravě k novému nastartování na naftu. Více zde.
EASY - cena od 9200 Kč včetně DPH
Základní dvounádržová přestavbová sada pro auto na olej doplněná o předehřívaný filtr paliva, který zaručuje hladké filtrování oleje i při nižších teplotách. Součástí sady je i základní spojovací materiál. Více zde.
STANDARD - cena od 15790 včetně DPH
Střední třída pro úpravu auta na olej. K přepnutí na rostlinný olej dochází zcela automaticky po dosažení potřebné teploty. Před koncem jízdy je motor velmi rychle (30 s - 1 min) propláchnut naftou pro další bezproblémové nastartování. Tuto sadu lze doporučit pro většinu aut, a to včetně těch moderních (např. nová Škoda Octavia, atp.) Více zde.
COMFORT - cena od 17900 Kč včetně DPH - TOP
Špičková dvounádržová sada s automatickým přepínáním na rostlinný olej a s rychlým a úsporným proplachem. Obsahuje všechny technologické vymoženosti, jako je ohřívaný filtr rostlinného oleje, pomocné čerpadlo a tři elektromagnetické ventily Pevekoil vyvinuté ve spolupráci s naší firmou speciálně pro auta na rostlinný olej. Více zde.

Najlacnejsia je ta prva ako je tam vidiet ... mozno by sa ju oplatilo kupit a vyskusat ju ... a potom ak by to fungovalo tak dokupit zvysne suciastky a prestavat ju az na verziu komfort ...

_________________
VE je buducnost ale malo ludi to chape
informacie,schemy,foto o vyvijacoch http://www.h2o-energia.wz.cz


Nahoru
 Profil  ICQ 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 03 pro 2007 23:38 
Offline
Starší člen
Uživatelský avatar

Registrace: čtv 08 úno 2007 0:51
Příspěvky: 196
Karma:
Bydliště: Norsko
Pohlaví: Neurčeno
Darovaná ocenění: 0
Ziskaná ocenění: 1
Nejlacinější je to míchat 1:1 a nemusí se nic přestavovat. Pozor na auta s čerpadlem Lucas! Ta friťák moc nesnášejí. Bosch bez problémů.

_________________
Hlavní je vyhrát zápas


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: no jasně
PříspěvekNapsal: úte 04 pro 2007 14:15 
Offline
Stálý člen

Registrace: pát 23 lis 2007 2:23
Příspěvky: 35
Karma:
Pohlaví: Neurčeno
Darovaná ocenění: 0
Ziskaná ocenění: 0
petr má pravdu. je však nutné brát v potaz nejen to, jestli to je td, nebo tdi a nebo tdipd, eventuelně comon rail.v turbodýzlu spálíte i mletou tchýni, ten tak choulostivej není, zvláště s bosch čerpadlem. lucas je na tom hůř. pd, tedy systém čerpadlo tryska je nejchoulostivější a v tomto případě bych do toho nešel . comon rail by měl být mnohem odolnější, avšak čidla různých veličin, jako klepání či emise můžou být brzdou v procesu přechodu na náhradní paliva. já na tdi jezdil na můj vlastní metylester řepkového oleje. 15000km. pouze s aditivem proti usazování parafinů. pokud však člověk chce brát věc vážně, není jiné cesty, než píše petr.ps, o těsnění se nebojte, rostlinej olej fakt nežere víc, něž ropný deriváty.

_________________
NEJHORŠÍ JSOU DOMNĚNKY.A TAKY NASRANÝ LIDI.


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: no jasně
PříspěvekNapsal: pát 04 led 2008 23:33 
Offline
Stálý člen
Uživatelský avatar

Registrace: sob 24 bře 2007 14:09
Příspěvky: 69
Karma:
Bydliště: Frýdlant n.O.
Pohlaví: Neurčeno
Darovaná ocenění: 1
Ziskaná ocenění: 3
Zdravím.
Jezdil jsem v létě na čistý tesco olej a v pohodě.Jsou tam jen horší starty a trochu menší výkon,jinak to šlape.I když je hustší než nafta tak čerpadlo si ho bez problému podá.V zimě bych to neskoušel ani náhodou.Nutno ještě dodat že jsem to lil do starého diesla Renault 9. :P


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Trocha historie
PříspěvekNapsal: úte 05 úno 2008 21:14 
Offline
Zasloužilý člen
Uživatelský avatar

Registrace: ned 16 pro 2007 1:43
Příspěvky: 1195
Karma:
Bydliště: Planeta Země
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 5
Ziskaná ocenění: 19
Už v roce 1936 konstruktér František Fišer z obce Čižice na plzeňsku předělal motocykl Čechie 600 na diesel a snížil spotřebu z 4l na 2l ale klesl výkon tak v roce 1945 motor předělal na vstřikování vody do směsi a při rychlosti 70km/h dosáhl spotřeby 1,25l/100km. Jo už naši dědové koumali jak jezdit levně a to ta nafta byla sakra levná. ;)

_________________
Věřím že v jednoduchosti bude ta pravá příčina neúspěchu dosavadního bádání,jelikož se bastlíme (a to i já) ve vymýšlení složitých mechanismů.



Tento příspěvek od Aquarius1 ocenil: zvedavy laik (sob 10 srp 2013 0:00)
  Rating: 3.13%
Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: kurňa od káť to máš ogare...
PříspěvekNapsal: úte 05 úno 2008 21:40 
Offline
Zasloužilý člen

Registrace: čtv 17 led 2008 17:08
Příspěvky: 4090
Karma: 13 
Pohlaví: Neurčeno
Darovaná ocenění: 385
Ziskaná ocenění: 243
hele hele tady martin...veřejně...co o tom víš...sežeň ňáký detaily...on ten motor si nechá leccos líbit ...ale jako motivace...bezva...zdraví m11 :lol:

_________________
... věřím, že se " TO " povede ......


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: kurňa od káť to máš ogare...
PříspěvekNapsal: stř 06 úno 2008 0:18 
Offline
Zasloužilý člen
Uživatelský avatar

Registrace: ned 16 pro 2007 1:43
Příspěvky: 1195
Karma:
Bydliště: Planeta Země
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 5
Ziskaná ocenění: 19
Ježíšek mi přinesl(asik jsem byl hodný) katalog motocyklů od roku 1898,jsem totiž fanda do starých motorek a tam je to psáno,bohužel nejsou tam žádné technické specifikace.

_________________
Věřím že v jednoduchosti bude ta pravá příčina neúspěchu dosavadního bádání,jelikož se bastlíme (a to i já) ve vymýšlení složitých mechanismů.


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: pro Aquarius1
PříspěvekNapsal: čtv 07 úno 2008 20:24 
Zajímají tě konkrétní motorky a nebo všeobecně? Při troše štěstí bych na půdě vyhrabal nějakou literaturu. Kdysi jsem zrenovoval pár strojů. 8.


Nahoru
    
 
 Předmět příspěvku: Re: pro Aquarius1
PříspěvekNapsal: čtv 07 úno 2008 22:08 
Offline
Zasloužilý člen
Uživatelský avatar

Registrace: ned 16 pro 2007 1:43
Příspěvky: 1195
Karma:
Bydliště: Planeta Země
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 5
Ziskaná ocenění: 19
Všeobecně,ony ty staré stroje jsou tak krásné všechny že to ani nelze nějak rozlišovat i když přeci jen jsem víc zatíženej na JAWA .To je značka která si zaslouží pozornost a nejen silné kubatury,vždyť vzniklo spousta krásných motokol a mopedů škoda že se jim nevěnuje moc pozornosti.

_________________
Věřím že v jednoduchosti bude ta pravá příčina neúspěchu dosavadního bádání,jelikož se bastlíme (a to i já) ve vymýšlení složitých mechanismů.


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 08 úno 2008 0:19 
To jistě. měl jsem zetku, motokolo, přezdívka kaktus, 98ccm, podrámová nádrž, pedály, letmo uložená klika na jehlách a motor z elektronu. 1,5 litru na 100 km. Nejlepší český motocykl byl pérák. tehdy jsme ujeli celému světu. Byli jsme motocyklová velmoc. Zeptej se někoho na 6 značek českých motocyklů. Bude koukat jako venca. Jawa, čz, laurinka,jac,čechie,eso,praga,walter,ravo,premier,ogar,grizzly,poustka,eso,...Znal jsem jich 20. stárnu.Byli jsme největší motocyklová velmoc na světě. Jawa měla přeplňovanou motorku v 34 roce. Dvoutakt. Čtyřtakt v roce 36.Roots.Japonci ještě běhali v rýžových sandálech...


Nahoru
    
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 04 bře 2008 14:50 
Offline
Zasloužilý člen

Registrace: pát 25 lis 2005 15:32
Příspěvky: 2438
Karma: 11 
Bydliště: Liberec
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 468
Ziskaná ocenění: 204
Zůčastňuji se maďarského fóra, na kterém člen zveřejnil svou praktickou zkušenost, tak že překládám co napsal:
"5-ti trubkový elektrolizér v 1,9 dieselu, proud nastaven na 1,6A-dešťová voda s fosforovou kyselinou. Sání napojeno mezi vzd. filtr a motor.
Na prvních 100km byli změny minimální. Spotřebovalo se 0,6l vody. Na dalších 100km auto zrychlilo a citelně se zvýšil výkon. Motor byl s menším plynem dynamičtější a při 90km/h stačil minimální plyn na pedálu.
Zastavil jsem se doplnit vodu v elizéru a dal jsem tam moc vody. Auto jelo zas jako zastara, na dalších 100km bylo jako bez příspěvku od elektrolizéru. Zastavili jsme a odsáli jsme přebytečnou vodu z elizéru a efekt příspěku znovu naskočil a ve výborné úrovňi.
Podstata: v elizéru musí být 2-3 cm volného prostoru nad hladinou aby vákuum mohl zapracovat. Pokud to nesplníte tak to celé nepracuje.
Podle mně se nemá zvyšovat proud ale vákuum. Čas je také rozhodujícím činitelem, snížení spotřeby nastává v pozdějších dobách."

Dávám to sem proto, že některé efekty a postřehy jsou podobné jako na našem fóru a může někoho utvrdit ve svém podobném názoru, popř. to též vyzkoušet. Ptát se mně můžete ale zatím tam víc informací není-nic podstatného jsem nevynechal.

Doplňuji co doplnil Hu kolega že článek(vyvíječ) je Joe cell a ne vyvíječ orgonu-to zdůraznil, nevím sice proč? ale držím se předlohy.


Nahoru
 Profil   
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 61 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Registrovaní uživatelé: Google [Bot], MSN [Bot], Seznam.cz


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Portal: Stargate Portal 3.2.0 © 2005 - 2010 Michael O'Toole


Český překlad – phpBB.cz
Copyright Rival a spol. 2005 - 2011