Odkyselení

Přístroje, nápady a rady pro udržení zdraví.
Odpovědět
akvarista
Starší člen
Příspěvky: 130
Registrován: stř 19 kvě 2010 20:21
Dal: 2 poděkování
Dostal: 28 poděkování

Odkyselení

Příspěvek od akvarista »

vlákno čisté - poo.

Ahoj!
Nevíte někdo jak má optimálně vypadat ten celodenní kyselý profil z knihy pryč s kyselostí?Mám od Pala tu odkyselující směs ale nevim kolik bych ji asi tak měl použít.Můj profil dnes byl:Ráno 6,2 po snídani 7,před obědem 7 po obědě taky 7,kolem 6 hodiny 6,8 a teď 6,3.Měřeno digitálním ph metrem.Jsem amatérský cyklista takže jsem byl dřív překyselen téměř stále důsledkem treninku a následnou konzumací kvant energie.Teď popoužíváním směsy je to trochu lepší,ale nevím jestli přidat nebo jestli jsou tyto hodnoty již v pořádku.Díky!


Uživatelský avatar
Denny
Zasloužilý člen
Příspěvky: 440
Registrován: ned 27 zář 2009 15:24
Bydliště: Bruntálsko
Dal: 6 poděkování
Dostal: 14 poděkování

Re: Odkyselení

Příspěvek od Denny »

To vůbec není špatný výsledek. Názory na to jsou různé. Já se kloním k tomu, o co se sám snažím. Ráno a večer pH okolo 6,5 a odpoledne 7,5 :)


Dal bych všechno co vím, za tisícinu toho, co neznám - "Denny"
habana

Re: Odkyselení

Příspěvek od habana »

akvarista píše:Ahoj!
Nevíte někdo jak má optimálně vypadat ten celodenní kyselý profil z knihy pryč s kyselostí?Mám od Pala tu odkyselující směs ale nevim kolik bych ji asi tak měl použít.Můj profil dnes byl:Ráno 6,2 po snídani 7,před obědem 7 po obědě taky 7,kolem 6 hodiny 6,8 a teď 6,3.Měřeno digitálním ph metrem.Jsem amatérský cyklista takže jsem byl dřív překyselen téměř stále důsledkem treninku a následnou konzumací kvant energie.Teď popoužíváním směsy je to trochu lepší,ale nevím jestli přidat nebo jestli jsou tyto hodnoty již v pořádku.Díky!
Hey,
Pěkně si takhle zase.eš u pH metru elektrody!