Ako vyliečiť zlatého stafylokoka

Přístroje, nápady a rady pro udržení zdraví.
Odpovědět
mojemeno
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: úte 11 čer 2013 13:59

Ako vyliečiť zlatého stafylokoka

Příspěvek od mojemeno »

Dobrý deň,

zaujímalo by ma či niekto nevie ako vyliečiť zlatého stafylokoka(v hrdle). Nejaké nápady rady a triky. Bol mi zistení asi týždeň dozadu ale problémy v hrdle mi robí už dlhšie. Vyberám si z neho(z mandlí) také biele až žlté guličky ktoré neskutočne zapáchajú. A mávam aj dosť povlak na jazyku. Teraz beriem ATB ale lekárka mi na rovinu povedala že to nikdy nepomôže a jediné riešenie je vybrať mandle čomu sa chcem vyhnúť a aj tak tipujem že by mi asi stafylokok ostal v tele. Som študent tak nechcem veľmi míňať peniaze na experimenty z rôznymi liekmi a bol by som preto veľmi vďačný ak by mi niekto vedel odporučiť niečo čo by mi naozaj pomohlo. A MMS by som sa ideálne chcel vyhnúť.

Vopred ďakujem
Ďuri


jvj56
Zasloužilý člen
Příspěvky: 276
Registrován: sob 09 kvě 2009 10:36
Dostal: 3 poděkování

Re: Ako vyliečiť zlatého stafylokoka

Příspěvek od jvj56 »

Spolehlivě MMS, znám min. 4 případy vyléčení


NAVAR
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1739
Registrován: stř 16 dub 2008 10:00
Dal: 37 poděkování
Dostal: 262 poděkování

Re: Ako vyliečiť zlatého stafylokoka

Příspěvek od NAVAR »

mojemeno píše:Dobrý deň,