Fórum U Pramene

 Portál: www.upramene.cz   E-mail: rival@upramene.cz

Bleší trh U Pramene
Novinka: MMS2 Maxi  Bleší trh U Pramene
     
 
Právě je sob 21 zář 2019 8:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Samonabíjacie auto-open source projekt?
PříspěvekNapsal: úte 01 bře 2011 8:26 
Offline
Zasloužilý člen
Uživatelský avatar

Registrace: čtv 09 úno 2006 0:48
Příspěvky: 942
Karma:
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 0
Ziskaná ocenění: 18
Sterling Allan, vyvíja úsilie, aby filipínsky vynálezca distribuoval jeho auto na batérie so 136% účinnosťou cestou open source projektov. Filipínec si zobral 3 mesiace času na rozhodnutie. Ak by to p. Sterlingovi vyšlo, tak máme v komunite open source projektov, prvý nekomerčne distribuovaný projekt samonabíjacieho auta. Alebo elektromobilu, ktorý nepotrebuje vonkajšie nabíjanie.

Tu je krátka ukážka z vebu PESN. Doporučujem sledovať. Vo svete sa dejú posledné mesiace úžasné veci.

http://pesn.com/2011/02/27/9501773_Avis ... g_EV_Tech/

http://peswiki.com/index.php/Directory: ... ectric_Car



Pozadie




Minulý týždeň Avis mal dva míľniky. Po prvé, jeho technika bola vystupoval na najväčší národný televíznu stanicu. Po druhé, technológia bola testovaná jeho filipínskeho ministerstva energetiky, ktorého úplná správa je čaká budúci týždeň. ( Ref. .) test ukázal, že jeho DC motor bol len 45% účinnosť pri behu preč zásuvky napájania, čo je asi to, čo by ste očakávali za typickú DC motor, ale keď to bolo pripojený na palube okolité Avis o anténny systém-, to bežalo na 133% účinnosť - overunity. Toto je prvá inštancia, že viem, v ktorom národné oddelenie energetických potvrdil akékoľvek overunity systému, ktorý ťahá energie z neviditeľného a doteraz rozumel zdroj.

Konajúci na žiadosť Avis niekoľko mesiacov, filipínska vláda zriadiť špeciálne energie vyšetrujúci tím TEC (Technické hodnotenie Rady), aby preskúmal svoje technológie, po posúdení dôveryhodnosti Avis je video ukazujúce potenciál energie moci, ako aj za to, že on mal cestoval do miest, ako je Švédsko, Británia, a ostrovy v Karibskom mori preukázať jeho objav na prípadných investorov.

Aviso pôvodne prišiel s technológiou koncepcie na jeho vlastné, potom to doladiť s pomocou mnohých ľudí na fórach. Jednoducho povedané, on povedal, že kombinuje vysokofrekvenčné skrat účinok sledovaný Nikola Tesla, sa zadná EMF zo jednosmerného motora, k vytvoreniu nosnej vlny využiť okolité energie. ( Ref. .)

Aviso odhaduje, že raz komerčné, rekonštrukcia existujúce vozidlá by mohla stáť okolo 4.000 dolárov maloobchod - a to by umožnilo po-benzín vozidlo na elektrický pohon, s batériou, ktorá zostáva účtovať, aj keď to ide po ceste.

Tu je video , že náš priateľ, Ashtweth z Panacea-BOCAF , skompilovaného včera z posledných videozáznam, pridávať voice-over popis, hovorí o anténny systém, ktorý zberu okolité energiu z okolia, odpudivá sila, najnovšie spravodajstvo na Filipínach kanála 7, a nedávna spolupráca testovanie ministerstvo energetiky. Napokon, on podporuje darcovstvo podporu tohto prielomu tímu.



Možnosti pre presun vpred

Mal som dlhý rozhovor s Avis v piatok. Súhlasí s tým, že open source má nejaké presvedčivé výhody, a je kompatibilný s jeho osobnosti. On chce pomôcť čo najviac ľuďom čo najrýchlejšie sa ako cenovo dostupný produkt, ako je to možné. Vidí zostupnou špirálu civilizácie, a on by si prial, aby jeho technológie používané čo najefektívnejšie, aby poskytli riešenia. Ale sú tu aj niektoré dôvody pre neho, aby zvážila prebiehajúce tradičnej trase.

Povedal mi, že by rád trvať asi tri mesiace rozhodnúť, ktorým smerom sa vydať. On je vo fáze teraz, že veci, ktoré potrebuje k práci na potrebnej pre ktoromkoľvek smere pôjde. On dbá ku kodifikácii súbor plánov, ktoré popíšu, ako to robí, čo robí. On potrebuje, aby vypracovali niekoľko chýb. On potrebuje mať niekoho kopírovať technológie, ukázať, že sa to dá urobiť niekto iný. Tiež chce pokračovať vo vývoji ďalších technológií, vrátane odpudivá sila a MEG (nehybný elektromagnetický generátor).

Akonáhle dostatočne stabilný a spoľahlivú verziu svojej technológie EV je dosiahnuté, keby sa open source týchto vzorov, technológia by mohla byť dispergovaný takmer cez noc po celom svete prostredníctvom internetu, vytváranie miliónov pracovných miest, a dávať ľuďom energiu riešenia, ktoré im môžu pomôcť ušetriť peniaze a absolvent ich závislosť na štartovom rošte, a to ako pre tankovanie svoje vozidlá a napájanie svojich domovov a podnikov.

Niečo z toho mohlo byť vykonané tým, že ide viac tradičnou cestou, ako sa dostať patentov, strojárstvo na výrobu, licencovanie. Ale to zvyčajne trvá roky, a nebude distribuovať na planéte takmer rovnako rýchlo.

A tam je bezpečnostné úvahy. Čím dlhšie to trvá Avis sa dostať von, aby technológie kritické množstvo, tým dlhšia je zraniteľný . Nie každý túži po tom, vidieť tieto druhy riešení vznikajú. Open source môžu rýchlo nadobudnúť býčie oko z jeho chrbát šírenia poznatkov medzi širokú škálu ľudí, ako otvorenie Pandorinej skrinky.

Open source neznamená len dávať technológie preč. ( Ref. .) Každý obchodný podnik by čakal, že poskytuje royalty povedzme 7%, z ktorých väčšina by ísť do vynálezca, sa časť deja sa týchto subjektov (napr. PES Network, OverUnity.com, Panacea BOCAF), ktoré spravujú a propagáciu projektu. To by platilo pre plány, súčiastky, stavebnice, hotové jednotky, franšízy. Bez patentu, tieto ustanovenia by vymáhanie nebolo možné iným spôsobom než prostredníctvom česť - že ľudia sú ochotní urobiť správnu vec, a tí, ktorí nemajú byť známy ako bytia mimo integrity. Myslím, že väčšina ľudí a skupín bude robiť správnu vec a musia byť čestný. Ale patenty môžu byť podané v open source trasy aj (ak sú podané pred ich zverejnením, samozrejme).

Jedna vec, ktorá hovorí proti open source je ťažšie stavebné konštrukcie. Na tomto mieste, mohlo by to trvať pár týždňov jedného-on-one školenie, aby niekto iný na to, ako vybudovať systém. Ale to je pravdepodobné, že sa zjednodušiť aj niektoré ťažké prvky sú k dispozícii v sade, ako je napríklad tranzistor Avis navrhnutý. Z toho, čo môžem získať, akonáhle veci boli zjednodušené, že sme asi hovorili o $ 400 v materiáloch, vrátane motora DC, a asi tri dni práce na vybudovanie systému z kitu, ktorý by potom mohol poháňať malé vozidlo nekonečne pri nižších rýchlosti. To je východiskový bod, ktorý zlepší s komunitou open source prichádza s spôsobov, ako charakterizovať, optimalizovať a zlepšovať design pre rôzne meradlá použitie.

Tam bolo viac ako 40 rôznych ľudí, ktorí investovali do technológie tak ďaleko Avis v priebehu niekoľkých rokov, niektorí tak dlho, ako pred siedmimi rokmi. On bude musieť odpovedať na ne z akéhokoľvek smeru sa rozhodne ísť. Budú chcieť návratnosť svojich investícií, a rozhodne si zaslúži toľko. Budú tiež pravdepodobne zapojený do rozhodnutia o kadiaľ ísť, a tak bude musieť byť presvedčený, že open source bude fungovať dobre.

Aviso mal počet ľudí, ktorí sa na neho obráti o investovanie, a on zvažuje niektoré z ich ponuky. Čo je dôležité pre neho je, aby sa ubezpečil, že technológia zostane prístupná za cenu, ktorá môže byť dostupné prostredníctvom čo najväčšieho počtu ľudí, skôr než sa snažiť dostať preč s ako vysoko cenu ako existujúci trh by mohol zvládnuť. Investor typy typicky tlačiť ho dostať tak rýchlo, ako je to možné vrátiť.


Osobitné senát

Aviso má do značnej miery vyčerpala investičné fondy, ktoré prichádzajú v tak ďaleko, a on potrebuje finančné prostriedky na pokračovanie. Má veľa financií ponúka prichádza, ale majú svoju cenu. Akonáhle si vyberie veľký investor, bude open source nemôže byť voľbou.

Rád by som, aby sa osobitný opravný prostriedok k voľnému energetického spoločenstva a priateľov, aby krok vpred v hlavnej spôsob, ako ukázať našu podporu jeho technológie a ušľachtilej zámery k povzneseniu ľudstva. Ak by sme mu ukázať silnú podporu, zatiaľ čo on je rozhodovanie o tom, akou cestou sa dať v najbližších troch mesiacov, bude väčšia pravdepodobnosť, že bude voliť open source trasy. A aj keby nie, bude pomoc fondov ešte ísť smerom k technológii, ktorá môže zásadne pomôcť planéte.

On potrebuje prostriedky, ktoré nie sú len pre svoje výskumné a vývojové práce, ale aj pre jeho osobné výživa v podpore jeho rodiny, pretože on bol venuje svoj čas na tento projekt. Niektorí z jeho rozpočtovej potreby obsahovať nasledovný:

Prenájom polovodičových expert
Špeciálny hardware
Obrobna prístup s podporou CNC
Bezpečnosť pre personál, rodinu, a vybavenie
Pripravené dynamometra testovanie prístupu
Skutočné auto pre dovybavenie
Patentový zástupca, poplatkoch za podanie
Budeme tiež chcieť počuť od tých z vás, ktorí by mohli byť v pozícii cestovať do Manila stráviť nejaký čas učiť priamo od Avis (pod NDA), práca na písanie plány, a to najmä kopírovať (v NP), akonáhle plány sú k dispozícii, ukazujú primeranosti plánov a pomôcť charakterizovať, optimalizovať a zlepšovať dizajn. Tam bude ďalšie zručnosti potrebné v priebehu projektu. Tu je niekoľko, ktoré ma napadá, z vrcholu mojej hlavy, z ktorých každý bude potrebovať dobrovoľníkov, a z ktorých niektoré by mohli zase do práce, akonáhle začne peniaze plynúce z predaja plánov, zostavy, komponenty, atď ..:

Vybudovať špeciálne webové stránky sú špecifické pre získavanie kapitálu pre Avis výskumu a vývoja a jeho osobnej podpory, s rovnaký vzhľad ako Paul peniaze Ron bomba mieste . ( Ref. .) som registrovaná http://FreeEnergyEV.com na tento účel, že mu odovzdá teraz na našej stránke funkcie PESWiki na technológie Avis.
Spustiť peniaze bomba (napr. za týždeň alebo dva), akonáhle dostaneme naplánované na veľké show, ako CoasttoCoastAM , aby cieľová suma zvýšenia x (niekoľko miliónov), v 24 hodín, biť ako mnoho z hlavných mediálnych webov ako alternatíva možné počas tejto doby.
Získajte kľúčových hovorcov ako Gerald Celente dostať nadšení tlačiť túto iniciatívu, pretože idú okolo hovoriť do médií, dávať ľuďom nádej, a spôsob, ako môžu pomôcť.
Trochu marketing pomoc závažného obraz a čerpať k tejto iniciatíve, s, ceny súťaže, atď.
Fórum :
Aviso-OS - diskusná skupina pre plánovanie a koordináciu logistiky open source seba-nabíjanie Ismael Avis je elektrická vozidla.
Aviso_EV - skupina pre rozvoj, kopírovať, charakteristika, optimalizácia, zlepšenie Ismael Avis seba-nabíjanie elektrických vozidiel projektu.
Aviso_News - Newsletter
Potom, čo open source, Avis predpokladá call centrum so stovkou vyškolených technikov odpovedať na otázky od ľudí, ako sa stavať týchto systémov a vybaviť svoje autá a generátory pre napájanie svojich domovov.
Aviso povedal, že by re-oceniť približne každých 15 dní a aby jeho konečné rozhodnutie prinajmenšom do konca troch mesiacov.


Záver

Tak tu sme na tejto križovatke v histórii. Civilizácia sa rýchlo rozpadá, zatiaľ čo liek je k dispozícii, ktoré môžu zabrániť jeho zániku. Pozrite sa na tento príbeh, ktorý som napísal pred pár dňami: Voľná energia antidotum $ 4-7/gallon plynu; $ 200/barrel olej, prepad dolára .

Trochu prispieť k tejto osvedčenej technológie môžu urýchliť jej vývoj až k bodu, že to môže byť otvorená zdrojov na prenosu vírusu na svet cez plány, výstroja, a domáckeho priemyslu prýštící sa všade, aby sa tieto vybaví pomocou off-the-police materiály k dispozícii na celom svete , lacno. Môžeme zlomiť našu závislosť na rope, vytvoriť milióny pracovných miest a podpore jednotlivcov, tak oni už nie sa starať o prežitie, ale môže pokračovať v Boha danej talenty latentnej vnútri, ktoré im umožnia zažiariť mnohokrát jasnejší, než keď boli len otrok skorumpovaný systém.

Zoberme si tento akt mierové revolúcie, a to nielen pre budúce generácie, ale pre našu bezprostrednú budúcnosť. Neviem ako vy, ale ja mám rád teplé sprchy a elektriny. Áno, potrebujeme, aby sme zastavili svoju hlúpych konzumu, ktorý zodpovedá kúpnej veci s hodnotou, ale tam sú niektoré pohodlie v živote, myslím, že sú dobré a prospešné.

S vašou podporou, do troch mesiacov sme mohli vidieť plány rozšíriť po celom svete, vyhlasuje túto pokojnú revolúciu.

Ja by som si prial, aby každý jeden z priaznivcov voľnej energie na čip a pomoc s aspoň trochu darcovstva , aj keď je to len 5 dolárov. Máme niekoľko tisíc ľudí na celom svete, ktorí naladiť pravidelne naše novinky. Ak každý z vás aspoň trochu, ktorý by mohol urobiť obrovský rozdiel. A niektorí z vás sú schopní dať oveľa viac.

Neviem ako vy, ale ja nechcem Rockefeller, Kissinger, a iní z rovnakej brandže k víťazstvu vo svojich návrhoch na rúbe našej civilizácie a slobody. Máme k dispozícii nástroje k víťazstvu. Poďme na to. Zariadenie na voľnú energiu, ako by to mohlo mať obrovský rozdiel, a to ako v striasť ich moc nad nami, a posilňuje jedinca sa zdvihnúť k ich plnej boh-danej schopnosti.

Pozrite sa skazenom svete, prebudil ľudstvo je na vzostupe!

# # #

Tento príbeh je uverejnená aj na BeforeItsNews .



Čo môžete urobiť

Darovať (cez odkaz alebo tlačidlo na pravej strane) na Ismael Avis výskumu a vývoja, zatiaľ čo on sa čaká na jeho financovanie ísť ďalej
Pass to na svojich priateľov a obľúbené spravodajské zdroje.
My v PES siete sú tiež v núdzi práve teraz. Dary by bolo veľmi ocenil, ale ak máte vybrať jedno alebo druhé, pošlite váš dar pre Ismael.
Pripojte sa do nášho newsletteru držať krok s najnovšími, najväčší rozvoj vo voľnom energetickom sektore.
Nech odborníkov v oblasti obnoviteľnej energie, viete o prísľub tejto technológie.
Pomôcť nájsť morálne investora pre túto skupinu.
Komentáre

Neváhajte a zobraziť / písať komentáre dole. Tu sú niektoré, ktoré prišiel v roku iným spôsobom:

Rozhodne by Open Source

Dňa 26. februára 2011 23:38 MST, Chris Kitze z BeforeItsNews napísal:

Veľmi zaujímavý príbeh.

Mal by určite robiť to open source. Inak to bude mať rozdrvený TPTB. [Sily, ktoré sa]

Odporúčané.

* * * *

Stimuly / triky pre poskytovanie

Dňa 27. februára 2011 09:08 MST, "ray_c4" napísal:

keďže # 1 nemôže dovoliť, aby táto technológia bola skrytá, ohrozená alebo zničená.
keďže # 2 Ismael zaslúži odškodnenie
$ 100 alebo viackrát väčšia než 100.000 by mu 10.000.000 dolárov
Ako môžeme urobiť? Môže poskytnúť Ismael plány (po dokončení, NP alebo Non NP) pre tých, ktorí darujú 100,00 dolárov? (Bez záruky). Dokáže poskytnúť kit (neskôr), za darovanie 1.000 dolárov? (Nie je zárukou} Môžeme prísť s odznakom, tlačidlo, samolepku, certifikát atď (Ismael podporovateľ) (I financované Avis) (Ismael napájanie) atď pre všetkých, ktorí darujú krv?
To nie je otázka (Môžem si dovoliť darovať?), Ale skôr (Môžem si dovoliť NOT darovať?) Pre vašu mediálnu kampaň, myslím, že budete potrebovať, (v ruke) zabezpečiť najviac darov. Je tam niečo, čo môže byť za predpokladu, že stojí za to 100 dolárov teraz? (Aspoň pojmovo)

* * * *

Ostatné PES Pokrytie


Odporúčané / OS / Najlepšie Exotické FE : EV > elektrostatickým > Avis EV >
Aviso uvažuje open source jeho Self-Beh Electric Car technológie - Ismael Avis uvažuje o open source technológie, ktoré jeho zberu energiu z životného prostredia na pozrite sa na udržanie 11-kW DC motor beží. Povedal, že dám do toho troch mesiacov rozhodnúť, či pokračovať v ceste investor, alebo pokračovať v ceste open source. Obaja zahŕňať spoločné pre-potrebné kroky, vrátane plánov prípravy, replikácie .... ( Presné a BeforeItsNews , 27 februára 2011)

Odporúčané / Najlepšie Exotické FE : EV > elektrostatickým > Avis EV >
Filipínske DOE Overuje Avis Self-nabíjanie EV - Dnes, filipínske ministerstvo energetiky testovaných Ismael Avis to auto na elektrický pohon, ktoré ukazujú, že beží mimo múru výkon, 11 kW DC motor bežal na 45% účinnosti, ale s Avis je on-board generátor, ktorý úrody okolité energiu z okolia, motor bežal na viac ako 125% účinnosť - overunity. ( Presné a BeforeItsNews , 24 februára 2011)

| Stream |
Na stiahnutie
97 min
22 Mb


Odporúčané / Najlepšie Exotické FE : EV > elektrostatickým > Avis EV >
Ako Avis výťažky energiu z okolia, aby moc jeho elektrického vozidla ( rozhovor ) - filipínske vynálezca, Ismael Avis hovorí, že v sebe spája vysokú frekvenciu skrat účinok sledovaný Tesla, sa zadná EMF vytvoriť nosnú vlnu využiť okolité energie. On bol na kanále 7 ráno, ktorí sa zúčastnili vláda vytvorila vedecký panel na preskúmanie jeho technológie. ( Presné a BeforeItsNews , 21 februára 2011)


Odporúčané / Najlepšie Exotické FE : EV > Elektrostatické >
Ismael Avis Vlastné-nabíjanie Electric Car - vynálezca z Filipín ukázala holé kosti elektrické vozidlo s 11-kW DC motor beží len na jednom 12-voltovú batériou, ktorá je držaná nabíja cez anténny obvod, ktorý čerpá elektrostatické alebo rádiových vĺn energiu z okolia. On tiež vyvinul super-efektívne odpudivá sila, ktorá chce pripraviť do motora. ( PESWiki a BeforeItsNews , 05.2.2011)
Pozri tiež

Zdroje na PESWiki.com

Kategória: Ismael_Aviso_Self-Charging_Electric_Car - funkcia stránku
Kategória: Tesla's_Pierce-Arrow
Kategória: Atmospheric_Electrostatic_Energy
Open source
Open source si zdarma pre energetické technológie
Ak chcete patent alebo nie k patentovej zadarmo pre energetické technológie
Trhový potenciál Open Source projekty energetickej
Čo môžete očakávať open source pre energetické technológie
Kategória: Electric_Vehicles
Kategória: Best_Exotic_Clean_Energy_Technologies
Ďalšie príbehy od Euro D. Allan
Presné (Pure Energy Systems News) - Celovečerný príbehy na rezanie-hrana, čisté energetické technológie.
Energia zadarmo News (com). - Denné rezanie-hrana, čisté energetické technológie novinky z celého sveta
PESWiki Najnovšie - Najnovšie funkcie stránky vo verejne-editovateľné energie adresára.
Tento týždeň vo voľnom Energy ™ - Desať-minute rekapitulácia každú nedeľu, od 7:50 do 20:00 Mountain.
Voľný Energia Now (netto). - in-hĺbkové rozhovory


Stránka zložený zo koruny D. Allan februára 26, 2011
Posledná aktualizácia 27. februára 2011


Nahoru
 Profil   
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Registrovaní uživatelé: Google [Bot], Google Feedfetcher


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Portal: Stargate Portal 3.2.0 © 2005 - 2010 Michael O'Toole


Český překlad – phpBB.cz
Copyright Rival a spol. 2005 - 2011