Fórum U Pramene

 Portál: www.upramene.cz   E-mail: rival@upramene.cz

Bleší trh U Pramene
Novinka: MMS2 Maxi  Bleší trh U Pramene
     
    Aktuálně:  Probíhá migrace "Fóra U Pramene" na výkonnější server. Nahlašte prosím nalezené chyby...    
 
Právě je sob 16 lis 2019 22:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: UF, tedy UF, UF
PříspěvekNapsal: čtv 30 zář 2010 15:54 
Offline
Zasloužilý člen
Uživatelský avatar

Registrace: stř 26 zář 2007 23:23
Příspěvky: 5830
Images: 0
Karma: 101 
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 1726
Ziskaná ocenění: 2450
Pego píše:
.. díky za znovuoživení mého dlouholetého přítele Peugeotka. :)..

Ani nevíš, jak jsi mě potěšil.
Na Trabantu mám zatím ještě UF4ku, na Corsu jsem dával rovnou UF5ku, takže nevím, jaký je mezi nimi rozdíl. Ale přítel Zwelfhundertzwanzig, který na UF5ku přešel z UF4ky tvrdí, že je to opravdu "badatelný" rozdíl. Jeho koráb pouště (Opel Karavan) si prý teď dosyta užívá jízdu na pětku. Já bych u té Corsy B 1,0 klidně vystačil jenom s dvojkou a pětkou, kdyby to muselo být. Takhle většinou přeskakuji dvojku a čtyřku.
Tu zveřejněnou UF6ku ještě nemám namontovanou ani vyzkoušenou, ale mám dojem, že by mohla a měla být velice zajímavá.
A děkuji za zkušenost 2xUF - poota

_________________
Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: UF, tedy UF, UF
PříspěvekNapsal: čtv 30 zář 2010 17:00 
Offline
Zasloužilý člen
Uživatelský avatar

Registrace: sob 05 dub 2008 20:46
Příspěvky: 612
Images: 0
Karma:
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 51
Ziskaná ocenění: 22
poota píše:
Pego píše:
.. díky za znovuoživení mého dlouholetého přítele Peugeotka. :)..

Ani nevíš, jak jsi mě potěšil.
Na Trabantu mám zatím ještě UF4ku, na Corsu jsem dával rovnou UF5ku, takže nevím, jaký je mezi nimi rozdíl. Ale přítel Zwelfhundertzwanzig, který na UF5ku přešel z UF4ky tvrdí, že je to opravdu "badatelný" rozdíl. Jeho koráb pouště (Opel Karavan) si prý teď dosyta užívá jízdu na pětku. Já bych u té Corsy B 1,0 klidně vystačil jenom s dvojkou a pětkou, kdyby to muselo být. Takhle většinou přeskakuji dvojku a čtyřku.
Tu zveřejněnou UF6ku ještě nemám namontovanou ani vyzkoušenou, ale mám dojem, že by mohla a měla být velice zajímavá.
A děkuji za zkušenost 2xUF - poota

Ehm, příteli,

jsem rád, že jsem si na Tvé UF našel čas ;) jenom musím opravit:
ve filtru je UF6, ale má jenom 2 vinutí - 2 RG58 (75 Ohm sat. kabel) dráty uvnitř, pokračují vně zpět až se spojí v oblasti oka. Směr levotočivý uvnitř i vně. Něco jako 2 vrstvy caducea, uzavřené do nekonečné smyčky. Žádné magnety/rezonátory.


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: UF, tedy UF, UF
PříspěvekNapsal: čtv 30 zář 2010 19:27 
Offline
Zasloužilý člen
Uživatelský avatar

Registrace: stř 26 zář 2007 23:23
Příspěvky: 5830
Images: 0
Karma: 101 
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 1726
Ziskaná ocenění: 2450
Pego píše:
ve filtru je UF6, ale má jenom 2 vinutí - 2 RG58 (75 Ohm sat. kabel) dráty uvnitř, pokračují vně zpět až se spojí v oblasti oka. Směr levotočivý uvnitř i vně. Něco jako 2 vrstvy caducea, uzavřené do nekonečné smyčky. Žádné magnety/rezonátory.

Jak to popisuješ, tak bych to viděl spíš jako UF3ku s propojenými původně "napájecími" konci. Ty magnety tam zkus, jsou opravdu znát.
Polovina UF6ky by z toho vznikla, kdybys přeštípnul oko a spojil vždycky konec oka s "jeho" druhým koncem a současně propojil oba spoje rezonátorem.
Celá UF6ka má tyhle systémy dva a spoje jsou na navzájem opačných stranách. UF6ka není vyzkoušená, takže je to spíš určené pro experimentátory. Pro veřejnost jsem to schválně příliš nerozváděl, aby to bylo srozumitelné hlavně těm pokročilejším.

Zdravím - poota

_________________
Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Magnety to jakoby
PříspěvekNapsal: čtv 30 zář 2010 23:18 
Offline
Zasloužilý člen

Registrace: úte 09 led 2007 13:49
Příspěvky: 1719
Karma:
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 1
Ziskaná ocenění: 21
zestabilizují a vyloučí vznik DOR - škodlivého orgonu
zatím ale nevím jak velkou roli hraje přesný geometický tvar vinutí
když jsem to uf ko s piezem namontoval, Dor tam chvilku byl.
Přičítám to tomu, že piezo není uvnitř jak praví návod, ale venku od cívek směrem k motoru asi 3 cm
V žádném případě pro jistotu nedoporučuji, podle některých událostí tento týden to asi honem předělám.
Není radno Lupiče energie pouštěti si k tělu ..........
K.


Nahoru
 Profil Zobrazit autorovy stránky   
 
 Předmět příspěvku: Re: Magnety to jakoby
PříspěvekNapsal: čtv 30 zář 2010 23:33 
Offline
Zasloužilý člen
Uživatelský avatar

Registrace: sob 07 říj 2006 18:51
Příspěvky: 1080
Images: 0
Karma:
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 0
Ziskaná ocenění: 8
1220 píše:
zestabilizují a vyloučí vznik DOR - škodlivého orgonu
zatím ale nevím jak velkou roli hraje přesný geometický tvar vinutí
když jsem to uf ko s piezem namontoval, Dor tam chvilku byl.
Přičítám to tomu, že piezo není uvnitř jak praví návod, ale venku od cívek směrem k motoru asi 3 cm
V žádném případě pro jistotu nedoporučuji, podle některých událostí tento týden to asi honem předělám.
Není radno Lupiče energie pouštěti si k tělu ..........
K.


Rozdělils vodivě zařízení na dvě zony a než se nabudilo cele zařízení, DOR tam bylo, než se to naformátovalo, měl jsi ještě u toho klít a na týden by jsi měl o starosti vystaraný ....... Piezák umísti vždy do srdce-nulového bodu(nádoba s rtutí byla kde..? Vždy to tvořilo kompakt).

_________________
Svůj šírák odhazuji vdál a letím zpět ke hvězdám. (Cyrano)


Nahoru
 Profil Zobrazit autorovy stránky   
 
 Předmět příspěvku: HDR
PříspěvekNapsal: pát 01 říj 2010 0:15 
Offline
Zasloužilý člen
Uživatelský avatar

Registrace: úte 06 úno 2007 20:04
Příspěvky: 1851
Images: 0
Karma: 31 
Bydliště: Brno
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 801
Ziskaná ocenění: 300
HDR je zkratka Hyper Dimenzionární Rezonátor .Pár odkazů na stránky . :D
http://jamestwohats.com/skinwalker//blo ... ceus-coils
http://jamestwohats.com/skinwalker//blo ... me-travel/
http://www.zamandayolculuk.com/cetinbal/caduceusexp.htm
čumím jak puk.
:shock:
pak mě to hodí do turecka a tam to už bez zapnuté lišty Toolbar nejde
kvantová teleportace
http://www.zamandayolculuk.com/cetinbal ... ationx.htm
Tento je asi nejlepší
http://www.hdrusers.com/


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: ..
PříspěvekNapsal: pát 01 říj 2010 9:29 
Offline
Zasloužilý člen
Uživatelský avatar

Registrace: úte 06 úno 2007 20:04
Příspěvky: 1851
Images: 0
Karma: 31 
Bydliště: Brno
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 801
Ziskaná ocenění: 300
No teda nevím co si mám myslet ,trochu sem tam pátral.
Vidím jednoduché zapojení diodového fázového diskriminátoru (diod je ovšem 6),akorát nevím jak má zmáknutý zesilovač aby to bylo IN ,teda dosažení stejných podmínek.Normálně mě dělají problémy i 4 diody,musí se vybrat stejné. :oops:
Asi si budu muset zase o fázových disriminátorech něco přečíst.Je to možný furt se učit? :lol:
Hezký tohle ,pro ty co trpí migrénou http://www.fluxcap.com/teichopsia.htm http://www.fluxcap.com/scintillating_scotoma.htm
Krabice http://www.fluxcap.com/HDR_Photos.htm http://www.fluxcap.com/HDR_Caduceus_Coil.htm
:D


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: UF, tedy UF, UF
PříspěvekNapsal: pát 01 říj 2010 10:09 
Offline
Zasloužilý člen
Uživatelský avatar

Registrace: sob 05 dub 2008 20:46
Příspěvky: 612
Images: 0
Karma:
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 51
Ziskaná ocenění: 22
Pego píše:
Takže včera jsem ukončil test "BEZ", sprint z 0-100km/h 21 secund a stačilo.

Vcera vecer, stejne misto, stejna teplota... 3 sprinty prumer:
17,2s 0-100km/h
čekal sem pocitově lepší čas, ale je to fajn, hlavně motor šlape bez klepáni.
Mám pocit, že účinek je lepší v nízkých otáčkách, v červeném pásmu
pak asi přichází hranice omezení průtoku vzduchu v saní.
PS Včera večer sem přidal ješte jedno UF - model je na předch. straně:
dvě spirály uvnitř, dvě vně, uzavřené symetricky do nekonečné smyčky.
NewUF,jpg červený drát před zrcátkem.


Naposledy upravil Pego dne pát 01 říj 2010 10:12, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: nakonec se tam dostaneme
PříspěvekNapsal: pát 01 říj 2010 10:11 
Offline
Zasloužilý člen

Registrace: úte 09 led 2007 13:49
Příspěvky: 1719
Karma:
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 1
Ziskaná ocenění: 21
Ivane, takže do středu uf/ caduceus bys dal nádobku se rtutí, vysokotlakou a zahřál bys to na cca 1000 st C
a budeme mít vimanu ????
Rtuť je obrovským zdrojem volných elektronů, ale vimany to rozváděli a vyvažovali a měli to vpojený do svýho organismu.
Byli jako drak a jezdec.
Zde končí svět iluzí a začíná ten opravdový o kterým víme celkem málo.
K.


Nahoru
 Profil Zobrazit autorovy stránky   
 
 Předmět příspěvku: Re: UF, tedy UF, UF
PříspěvekNapsal: čtv 07 říj 2010 10:50 
Offline
Zasloužilý člen
Uživatelský avatar

Registrace: sob 05 dub 2008 20:46
Příspěvky: 612
Images: 0
Karma:
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 51
Ziskaná ocenění: 22
Pego píše:
"BEZ", sprint z 0-100km/h 21 ... 17,2s 0-100km/h

.. a lepsi se to, posledni prumer 16,1.


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: UF, tedy UF, UF
PříspěvekNapsal: čtv 07 říj 2010 11:56 
Offline
Zasloužilý člen
Uživatelský avatar

Registrace: stř 26 zář 2007 23:23
Příspěvky: 5830
Images: 0
Karma: 101 
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 1726
Ziskaná ocenění: 2450
Pego píše:
.. a lepsi se to, posledni prumer 16,1.

+1 :good: máš za použití rychlého způsobu měření účinnosti

Zkus ještě "pravou" UF6 - jádro je ze čtyř drátů, s obalem jsou propojené do čtyř nezávislých "vinutí", dvě propojení jsou na jednom konci, druhé dvě na druhém. V těch spojích jsou vždycky dvě vinutí navzájem propojena prostřednictvím keramického rezonátoru, časem chci vyzkoušet ještě UV diody - buď místo rezonátorů a nebo paralelně k nim.

U toho červeného nekonečnoidu, který jsi použil, by mě ještě lákalo přesunout ten spoj doprostřed jádra a využít ho k sériovému zapojení rezonátoru a nebo UV diody. Jak vidíš, laborovat by se dalo do alelujá.

Zdravím - poota

_________________
Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: UF, tedy UF, UF
PříspěvekNapsal: pát 08 říj 2010 14:01 
Offline
Zasloužilý člen
Uživatelský avatar

Registrace: sob 05 dub 2008 20:46
Příspěvky: 612
Images: 0
Karma:
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 51
Ziskaná ocenění: 22
poota píše:
Pego píše:
.. a lepsi se to, posledni prumer 16,1.

+1 :good: máš za použití rychlého způsobu měření účinnosti

Zkus ještě "pravou" UF6 - jádro je ze čtyř drátů, s obalem jsou propojené do čtyř nezávislých "vinutí", dvě propojení jsou na jednom konci, druhé dvě na druhém. V těch spojích jsou vždycky dvě vinutí navzájem propojena prostřednictvím keramického rezonátoru, časem chci vyzkoušet ještě UV diody - buď místo rezonátorů a nebo paralelně k nim.

U toho červeného nekonečnoidu, který jsi použil, by mě ještě lákalo přesunout ten spoj doprostřed jádra a využít ho k sériovému zapojení rezonátoru a nebo UV diody. Jak vidíš, laborovat by se dalo do alelujá.

Zdravím - poota

Určitě zkusím, mimochodem konečně i první UFUF-spotřeba: 6.76L/100km a to se všema sprintama...


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: UF, tedy UF, UF
PříspěvekNapsal: pát 08 říj 2010 15:04 
Offline
Zasloužilý člen
Uživatelský avatar

Registrace: stř 26 zář 2007 23:23
Příspěvky: 5830
Images: 0
Karma: 101 
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 1726
Ziskaná ocenění: 2450
Pego píše:
.. a lepsi se to, posledni prumer 16,1.

Ještě k tomu zlepšení - mám pocit, že se nelepší UFko, ale že spíš přizpůsobuješ lépe svůj styl jízdy změněným možnostem motoru. Tím myslím třeba to, že přetáčení motoru využíváš jen do těch otáček, které jsou skutečně přínosné.

Ke spotřebě - paliva se spotřebuje přibližně stejně, nebo jen nepatrně míň, tedy při stejných otáčkách a stejném zatížení. Ale palivo se lépe spálí a docílí se trochu vyššího výkonu, přičemž ten rozdíl je pochopitelně zřetelnější při nízkých otáčkách. K úspoře paliva dochází, aspoň podle mého názoru, hlavně tím, že je možné řadit vyšší převodové stupně dřív, protože motor dobře táhne už od nižších otáček.

Spotřeba motoru se v grafech udává v gramech na jednoho koně (teď už asi na kilowat) za hodinu při určitých otáčkách. Ta je zpravidla nejnižší v oblasti nejvyššího točivého momentu.
Jenže - pro skutečnou spotřebu je potřeba tuto spotřebu vynásobit počtem koní (kW), které motor v daných otáčkách má - pak dostaneme úplně jinou křivku, například v nižšších otáčkách je měrná spotřeba na koně sice vyšší, ale těch koní je podstatně méně. Zatím to byla spotřeba na hodinu běhu motoru.
Proto musíme ještě počítat s tím, kolik za tu hodinu ujedeme, což závisí nejvíc na zařazeném stupni. Za tu hodinu při daných otáčkách ujedeme na jedničku asi tak šestinu toho, co na pětku.
Na překonání odporů potřebujeme na kolech určitý výkon, je to kombinace rychlosti, převodu a otáček motoru. Pokud dává motor v této kombinaci vyšší výkon, než je potřeba, jedeme s přebytkem výkonu, který platíme zbytečnou spotřebou.
Další "zbytečná" spotřeba je každé brždění - při klidné pohodové jízdě je ho mnohem míň.

Trochu jsem se rozkecal, ale chtěl jsem tím jenom vysvětlit, že vlastně nespoří palivo UFko nebo jakýkoli jiný vehement, ale jenom a pouze řidič, který dokáže nepatrně zlepšených vlastností motoru co nejlépe využít.

Při té příležitosti si dovolím připomenout Nikiho Laudu s jeho heslem: Zvítězit s co nejmenším náskokem.
A ještě Jackieho Stewarta, který na svých produkcích měl na kapotě velkou vodorovnou mělkou mísu se soustřednými kruhy a těžkou kuličkou. Jakoukoli trať projížděl s kuličkou ve vnitřích kruzích rychleji, než jiní piloti, kterým kulička narážela do okraje.

Zdravím - poota
P.S. nechtěl jsem poučovat, spíš jenom připomenout.

_________________
Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: UF, tedy UF, UF
PříspěvekNapsal: pát 08 říj 2010 15:29 
Offline
Zasloužilý člen
Uživatelský avatar

Registrace: pon 25 zář 2006 21:52
Příspěvky: 3108
Karma: 16 
Bydliště: Hradec Králové
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 74
Ziskaná ocenění: 350
poota píše:

Trochu jsem se rozkecal, ale chtěl jsem tím jenom vysvětlit, že vlastně nespoří palivo UFko nebo jakýkoli jiný vehement, ale jenom a pouze řidič, který dokáže nepatrně zlepšených vlastností motoru co nejlépe využít.
Mám dojem, že jsi uhodil hřebíček na hlavičku. Proto se spořčem ušetřím já, i můj syn, ale manželka ani dcera neušetří se sebelepším spořičem ani pikolitr.

_________________
"Dum spiro spero"
Ciceron


Nahoru
 Profil Zobrazit autorovy stránky   
 
 Předmět příspěvku: Re: UF, tedy UF, UF
PříspěvekNapsal: pát 08 říj 2010 16:16 
Offline
Zasloužilý člen
Uživatelský avatar

Registrace: sob 05 dub 2008 20:46
Příspěvky: 612
Images: 0
Karma:
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 51
Ziskaná ocenění: 22
Ilem píše:
poota píše:

Trochu jsem se rozkecal, ale chtěl jsem tím jenom vysvětlit, že vlastně nespoří palivo UFko nebo jakýkoli jiný vehement, ale jenom a pouze řidič, který dokáže nepatrně zlepšených vlastností motoru co nejlépe využít.
Mám dojem, že jsi uhodil hřebíček na hlavičku. Proto se spořčem ušetřím já, i můj syn, ale manželka ani dcera neušetří se sebelepším spořičem ani pikolitr.

Dobra poznámka Ileme, připoměl si, že mám natočit jedno UF-ko do ženinho IGNISe 1.3. Jak sem se k nemu posledně dostal, udelal sem sprinty jak s P205, má mrcha VVTi a 100 udela za 10,1s (což je lepší jak udává výrobce - 12,6 s). Uvidíme, co s UF. Jinak žena jezdí za 6,2 dlouhodobě a to se s tím nepere, výrobce udává 6,5.

Petře, u mně lehší noha nepřipadá v úvahu, jezdím pořád "co to dá" a teď co Peugeotek zasejc ožil, šlapu mu pořádně na krk. Také u karburátoru, každé zmáčknutí plynu vstřikne palivo navíc. Když přidáváš plynule, regulátor tohle dodatečné palivo nevsřikuje (ověřeno praxí).

Proto jsem vždy uváděl, lepší výkon při dynamičtejší jízdě s menší spotřebou. ... musím se jednou přinutit alespoň jednu nádrž odjezdit předpisově...


Nahoru
 Profil   
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Registrovaní uživatelé: Google [Bot], MSN [Bot]


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Portal: Stargate Portal 3.2.0 © 2005 - 2010 Michael O'Toole


Český překlad – phpBB.cz
Copyright Rival a spol. 2005 - 2011