Fórum U Pramene

 Portál: www.upramene.cz   E-mail: rival@upramene.cz

Bleší trh U Pramene
Novinka: MMS2 Maxi  Bleší trh U Pramene
     
     Aktuálně:   Podzimní sraz v Praze u Jeffa se uskuteční ve dnech 24. - 26.11. Více zde...    
 
Právě je pát 17 lis 2017 23:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Elyzer 200Al v1.0 připraven
PříspěvekNapsal: čtv 17 črc 2008 21:36 
Offline
Zasloužilý člen
Uživatelský avatar

Registrace: sob 05 dub 2008 20:46
Příspěvky: 612
Images: 0
Karma:
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 50
Ziskaná ocenění: 22
Pego píše:
Pego píše:
Pego píše:
200x200x0.8mm SS 316L, 5mm Al, 12VDC SS-Al-SS, mezera 1mm, + 0 - album_pic.php?pic_id=224 ... Pego ;)

=>03.06.2008 Osazeno v aute. Poč. odběr ~100mA, zapnuto přebublávání. Napetí naprázdno 0,35V (nerez - nerez).

Update 18.6.2008: Spotreba po trech nadrzich ~6.08 L/100km (jizdni podminky: opakovane sprinty 0-100km/h ~13sek. , 80-120km/h na petce 13,6s, zapchy cca 6 hodin spolu, pomer 50:50 mesto:mimo mesto, teplota 15-26C). Subjektivni dojem: slape jako nikdy predtim, tichy chod, rad akceleruje, moznost pretacet otacky. Aktualni stav tacho 320 850km.
Orig spotrebu vyrobce zde: album_pic.php?pic_id=232
Pego ;)

Takze koncim s testovanim, viz jak litr to nestahlo bez dalsich uprav rezimu spalovani... Jak se vratim ze zahranici zacnu testovat za stejnych podminek TR od jedne ze zdejsich nejsikovnejsich hlavicek -- Sao :)
Pego ;)
______
Happy bastl-ing, happy test-ing! A happy setri-ng!


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: TR
PříspěvekNapsal: pon 13 říj 2008 15:20 
Offline
Zasloužilý člen
Uživatelský avatar

Registrace: sob 05 dub 2008 20:46
Příspěvky: 612
Images: 0
Karma:
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 50
Ziskaná ocenění: 22
Informace ohledne mych skusenosti se Sao-vým TR v jeho vlákne:
http://upramene.cz/forum/viewtopic.php?t=731


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Regulace teploty vyfukovych plynu
PříspěvekNapsal: stř 11 bře 2009 12:19 
Offline
Zasloužilý člen
Uživatelský avatar

Registrace: sob 05 dub 2008 20:46
Příspěvky: 612
Images: 0
Karma:
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 50
Ziskaná ocenění: 22
Inspirace z yahoogroups, je mozne ze uregulovanim konstantni teploty vyfuku, by bylo mozne bezet motor bez rizika poskozeni i pri "extremnich" smesich.

Strucne se jedna o snimani teploty vyfuku a nasledne regulace mnozstvi vstrikovane vodne triste (mlhy).

Tady se daj koupit komponenty s kterymi by to melo fungovat "na klic"
https://www.coolingmist.com/

Here is a water injection system I think will be good. It has a
controller that hooks to signals like MAP (uses 0-5 volt) to control
water volume. https://www.coolingmist.com/

Here is a company (I've bought gauges from them for years) from which
you can buy exhaust gas gauges that use a thermocouple sensor.
http://www.westach.com/

konkretne:
konverter ktery meni vystup z thermocouple na 0-5 VDC
http://www.coolingmist.com/detailmain.a ... =egtsender

George Wiseman
wiseman@eagle-research.com

Zatim je to jenom idea - ale mohla by pomoct u vsech "mod-u" na motorech, ktere potencionalne zvysuji teplotu (chuda zmes, HOH, predhrivani paliva atd...) a napomoct tak k vyssi uspore paliva (toho za ktere platime...).


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 06 dub 2009 21:48 
Offline
Nový člen

Registrace: pon 17 lis 2008 19:56
Příspěvky: 15
Karma:
Bydliště: Or.Polhora-Slovensko
Pohlaví: Neurčeno
Darovaná ocenění: 0
Ziskaná ocenění: 0
to s tym sledovanim teploty fyfuku mas asi pravdu,
jasom tiez mal na svojom motore namontovany taky skusobny prototyp vstrekovania vody do sania, ale somto robil za ucelom zvysenia vykonu pri (napr pri predbiehani) ze som to sam zapnul a vypnul, ale problem bol v tom ze motor siel chvilu z vyssym vykonom (asi 10 sekund, zalezaloto na otackach) a potom zacalo trosku trhat a ked som to nevypol tak motor az zhasol, som usudil ze to bolo prilisnym ochladenim spalovacieho priestoru.

_________________
Život je ťažký - jeden z najťažších...


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: <5,5l/100km
PříspěvekNapsal: čtv 16 dub 2009 16:16 
Offline
Zasloužilý člen
Uživatelský avatar

Registrace: sob 05 dub 2008 20:46
Příspěvky: 612
Images: 0
Karma:
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 50
Ziskaná ocenění: 22
a to s "normalnim" chodem motoru bez straty vykonu... a spotreba de porad dolu.. :D


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Aktualni sestava
PříspěvekNapsal: pát 12 čer 2009 14:06 
Offline
Zasloužilý člen
Uživatelský avatar

Registrace: sob 05 dub 2008 20:46
Příspěvky: 612
Images: 0
Karma:
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 50
Ziskaná ocenění: 22
6,8L/100km - spotreba od vyrobce, potvrzena uvedenim do puv. stavu
5,5L/100km - ma aktualni

Auto P205, 21-let, ~340T km, orig motor (pri 125T km prekrouzkovan)

1. PCV filtr mezi vikem a sanim
2. predhrev paliva na +/- 90C
3. TR orig od Sao, 4 vynuti, prebublavani, spotreba kolem 150mA/13,4V
4. zvysen predstih o ~15°
5. Svicky Bosch Super 4

PS este dodatek pro ty bez kalkulacky:
50L nadrz - teoreticky dojezd na celych 50L:
6,8L/100 --> 735,29411764705882352941176470588 km
5,5L/100 --> 909,09090909090909090909090909091 km
podotykam za stejny prachy + nizsi skodliviny + nizsi opotrebeni + vyssi trvanlivost motoru atd.... o zvyseni vykonu radsi ani nemluvim

--> Maximalni spokojenost, ne ze bych netouzil jit pod 4/100km, ale zatim jsou problemy s teplotou - a tady je zapotrebi automaticka regulace vodniho vstrikovani dle teploty hlavy. Zatim nemam, ale pudu po tom.


Nahoru
 Profil   
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Registrovaní uživatelé: Google [Bot]


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Portal: Stargate Portal 3.2.0 © 2005 - 2010 Michael O'Toole


Český překlad – phpBB.cz
Copyright Rival a spol. 2005 - 2011