Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Karbanovo vlákno
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 243
- Registrován: stř 10 zář 2008 17:53
- Dostal: 10 poděkování
Re: Chemtrails
No je to docela logický, křídlo je aerodynamicky nejvíc zatížená plocha na letadle a intenzivnější vír než indukovanej se tam hledá těžko. Podívej se na nějaký video kde akrobatí stíhačka, tam to bejvá hezky vidět. Na tom letadle je prostě spousta míst náchylnějších k něčemu takovýmu.
-
- Starší člen
- Příspěvky: 148
- Registrován: pát 06 kvě 2011 8:48
- Dal: 3 poděkování
Re: Chemtrails
Křídlo je zatížený z hlediska víření úplně stejně, jak třeba sloupek antény, plůtek nebo cokoli jinýho, co vyčnívá.Tuco píše:.. křídlo je aerodynamicky nejvíc zatížená plocha na letadle a intenzivnější vír než indukovanej se tam hledá těžko. ....
Proč jsou asi často vidět stopy od wingletů a ne zrovna od celý odtokový hrany křídla?
Stopu by udělal i obyčejná lžíce, vystrčená z trupu ven určitě dřív, než by stopa vznikll aod tý odtokový hrany.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 243
- Registrován: stř 10 zář 2008 17:53
- Dostal: 10 poděkování
Re: Chemtrails
Winglet se nachází právě v místě vzniku indukovaného víru. Na konci křídla pak v důsledku interakce víru s volným proudem objevuje oblast s nižším tlakem, než na zbytku křídla (nízký tlak je podmínkou pro kondenzaci páry a vznik viditelných čar).ťuťu píše:Proč jsou asi často vidět stopy od wingletů a ne zrovna od celý odtokový hrany křídla?
Jinak zatížení ploch letadla tlakem rozhodně není všude stejný, to by to pak ani neletělo.