AUTO..na vodu

Vodík, plasma, orgon... a spalovací motory.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: AUTO..na vodu

Příspěvek od Ilem »

Tak jsi tam neměl zpětný ventil. Kdyby tam byl, nemůže se nic přečerpat. Dovolí proudění pouze směrem k motoru. A odlučovač kapek zřejmě také chyběl.


"Dum spiro spero"
Ciceron
bony1
Starší člen
Příspěvky: 129
Registrován: čtv 01 pro 2016 20:42
Dal: 2 poděkování
Dostal: 21 poděkování

Re: AUTO..na vodu

Příspěvek od bony1 »

Provozní problémy jdou vždycky odstranit, ze se nasáva jen malá část vzduchu a pouzivaji zpetne ventily jsem ani nepsal, myslel jsem ze je to samozřejmost. Zajímá me ale energeticky vynos, měl by být mnohem větší než s jedním elektrolyzerem


Peter11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 394
Registrován: ned 05 dub 2015 21:59
Dal: 85 poděkování
Dostal: 173 poděkování

Re: AUTO..na vodu

Příspěvek od Peter11 »

Ilem píše:Tak jsi tam neměl zpětný ventil. Kdyby tam byl, nemůže se nic přečerpat. Dovolí proudění pouze směrem k motoru. A odlučovač kapek zřejmě také chyběl.
bony1 píše:Provozní problémy jdou vždycky odstranit, ze se nasáva jen malá část vzduchu a pouzivaji zpetne ventily jsem ani nepsal, myslel jsem ze je to samozřejmost. Zajímá me ale energeticky vynos, měl by být mnohem větší než s jedním elektrolyzerem
Stejně tudy cesta nevede.


Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: AUTO..na vodu

Příspěvek od Ilem »

Peter11 píše:Stejně tudy cesta nevede.
K ježdění jenom na vodu asi ne, ale nějaký benzín to ušetří. U mě vyzkoušeno pouze s jedním elektrolyzérem. Více v sérii jsem nezkoušel.

S jedním elektrolyzérem jsem dosáhl stejného efektu, jako když jsem stejné množství vody ( jako rozložené na HHO) dodal do motoru ve formě mlhy.
Nesmí se to přehnat, pak voda smývá olejový film a motor ztrácí kompresi.


"Dum spiro spero"
Ciceron
Peter11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 394
Registrován: ned 05 dub 2015 21:59
Dal: 85 poděkování
Dostal: 173 poděkování

Re: AUTO..na vodu

Příspěvek od Peter11 »

Stejná zkušenost. Z elektrolyzéru jde hodně vody v podobě mikroskopických kapiček.


bony1
Starší člen
Příspěvky: 129
Registrován: čtv 01 pro 2016 20:42
Dal: 2 poděkování
Dostal: 21 poděkování

Re: AUTO..na vodu

Příspěvek od bony1 »

Takze zase kompromis, tudy cesta nevede, myslel jsem si ze se bude ztrácet voda a ještě hůř když se dostane do motoru elektrolyt, ale díky za info


tuareg
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: ned 28 kvě 2017 19:31

Re: AUTO..na vodu

Příspěvek od tuareg »

Ahoj Bony. Ty jsi měl funkčního Kanareva? Mě to nefungovalo. Měl jsem katodu umístěnou 1cm nad elektrolytem, který jsem vařičem ohřál tak, že se vařil. Pokoušel jsem se aby to dávalo husté páry NaOH louhu -samozřejmě- jako to má na videu Kanarev. Podařilo se mi pouze nahodit elektrický oblouk mezi katodou a vařícím elektrolytem. Když jsem katodu spustil níž, oblouk byl intenzivnější ale víc žral proud až mi to vyrazilo jistič. Kanarev má na videu že oblouk jde přes ty husté výpary které chytí v celém objemu reaktoru. To jsem právě vůbec nepozoroval. Louh byl hustý dost, a víc jak bod varu už ohřát taky nejde. Ty jsi ponořil do čisté vody obě elektrody jako u BINGOFUELu ?


Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: AUTO..na vodu

Příspěvek od Ilem »

S Jimem jsme udělali velký pokus. Chtěli jsme rozjet sekačku na čistý BP. Můj elektrolyzét dává 700l BP za hodinu, tak jsme byli přesvědřeni, že sekačku s tím musíme rozjet. Což o to, sekačku jsme rozjeli, ale neměla žádný výkon. Nevím proč, ale aby sekačka jela na BP, musel se jí hodně silně přidusit sací vzduch. Pokud byla větší dirka na sání, než cca 1mm sekačka se neudržela v chodu. Ale když se sání ucpalo úplně, zdechla také. Ale podařilo se nám to naladit tak, že sekačka krásně reagovala na množství BP. Bohužel, jen do té doby, než jsme ji pustili do trávy.
Došlo mi, že jsme dosáhli přesně opačnéhio efektu, než je u turbomotoru. Tím, že jsme motor provozovali s velkým vstupním podtlakem, těžce jsme snížili jeho měrný výkon.
Závěr: tudy cesta nevede.


"Dum spiro spero"
Ciceron
bony1
Starší člen
Příspěvky: 129
Registrován: čtv 01 pro 2016 20:42
Dal: 2 poděkování
Dostal: 21 poděkování

Re: AUTO..na vodu

Příspěvek od bony1 »

Pokud jste nebrzdily rychlost horeni vodiku vyfukovymi plyny nebo vstrikovanou vodou, nemohl motor dobre pracovat, proto nedaval vykon. Palivo nehorelo ale detonovalo a nevytvarelo ve valci potrebny tlak.Vodik hori cca 3m za vterinu, fosilni paliva 0,3-0,4m a to je zhruba 8x pomaleji. Klasicky motor neni na vodik staveny a musi se brzdit rychlosti horeni, jinak dojde k propaleni pistu v lepsim pripade, v horsim se motor doslova usmazi. Nejjednodusi je zavest cast vyfukovych plynu zpet do sani, slozitejsi ale lepsi metoda je vstrikovat vodu ta pusobi jako bariera mezi vodikem a kyslikem pri tepelnem zapaleni a zvysuje kompresi a tim i vykon. Podobne vysledky jsem mel I já kdyz jsem jako nezkuseny testoval motor do krovinaku, vyvyjel jsem skoro 30l HHO/min a motor se udrzel sotva na volnobeh. Ze sklamani sem vsechno vyhodil a zavrhl a teprve pozdeji pri dalsich uspesnych testech motoru z auta jsem vedel co jsem delal spatne a je potreba udelat jinak


Peter11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 394
Registrován: ned 05 dub 2015 21:59
Dal: 85 poděkování
Dostal: 173 poděkování

Re: AUTO..na vodu

Příspěvek od Peter11 »

Ilem píše:S Jimem jsme udělali velký pokus. Chtěli jsme rozjet sekačku na čistý BP. Můj elektrolyzét dává 700l BP za hodinu, tak jsme byli přesvědřeni, že sekačku s tím musíme rozjet. Což o to, sekačku jsme rozjeli, ale neměla žádný výkon. Nevím proč, ale aby sekačka jela na BP, musel se jí hodně silně přidusit sací vzduch. Pokud byla větší dirka na sání, než cca 1mm sekačka se neudržela v chodu. Ale když se sání ucpalo úplně, zdechla také. Ale podařilo se nám to naladit tak, že sekačka krásně reagovala na množství BP. Bohužel, jen do té doby, než jsme ji pustili do trávy.
Došlo mi, že jsme dosáhli přesně opačnéhio efektu, než je u turbomotoru. Tím, že jsme motor provozovali s velkým vstupním podtlakem, těžce jsme snížili jeho měrný výkon.
Závěr: tudy cesta nevede.
Potřebuješ přebytek vodíku, nebo jednoduše zakážeš vstup kyslíku do motoru :lol:
Motor mi běžel jenom při více otevřené klapce než volnoběhu a šel pěkně i do otáček. Část elektrod byla z hliníku (který samozřejmě mizel), teplota elektrolytu kolem 60°, D trysky do sání (za klapkou) cca 1,5mm. Do motoru šla pára i hydroxid hliníku z vyvíječe (možná fungoval jako spomalovač hoření :?: ).


Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: AUTO..na vodu

Příspěvek od Ilem »

Motor do otáček šel, což o to, jenom neměl výkon.


"Dum spiro spero"
Ciceron
bony1
Starší člen
Příspěvky: 129
Registrován: čtv 01 pro 2016 20:42
Dal: 2 poděkování
Dostal: 21 poděkování

Re: AUTO..na vodu

Příspěvek od bony1 »

Pokud šla do motoru vodní pára tak brzdila rychlost hoření tim ze absorbuje energii z výbuchu a ta se následně pozvolna uvolni a vytvoří expanzni tlak.Záleží kolik se ji ale zavede,musí to být přesný poměr vůči palivu. Nejde o to odstraňovat nasáváný kyslík, pokud se odstraní část nasateho kyslíku do motoru tak se pouze uvolni méně energie-slouči se pouze ty atomy vodíku které budou mít k sobě atomy kyslíku, zbytek vodíku který nenajde kyslík bude nespalen a vyjde z výfuku. Důležité je nastavit rychlost hoření aby se vodík co nejvíc podobal benzínu nebo nafte.Ideální je zavést řízene výfukove plyny do sání, teprve pak bude mít motor výkon.Řešil jsem to na motoru který bezel na plazmove spalovani vody,bez výfukovych plynu se prehrival a nemel vykon


Martin27
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: úte 03 kvě 2016 17:58
Dostal: 1 poděkování

Re: AUTO..na vodu

Příspěvek od Martin27 »

By ma zaujimalo aky motor si rozbehal na plazmove spalovanie a ako dlho ti to slo. Co sa tyka HHO alebo Vodiku nejde to do vykonu lebo v palive je mizerna energia. Preto to zo vzduchom nejde lebo to ani nezapalite. Spomalovanie horenia je dobra vec mozno to robi aj ten hydroxid hliniku.


bony1
Starší člen
Příspěvky: 129
Registrován: čtv 01 pro 2016 20:42
Dal: 2 poděkování
Dostal: 21 poděkování

Re: AUTO..na vodu

Příspěvek od bony1 »

Mnozstvi vodiku je prioritou c1, vytvorit dostatek energie pro motor, da se to lehce spocitat, u maleho motoru to dela desitky litru plynu za minutu, u velkeho stovky. Jestli ani potom nejde motor do vykonu, je to spatnym spalovanim vodiku. Je potreba nastavit rychlost spalovani pri vsech otackach a zatizeni


Martin27
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: úte 03 kvě 2016 17:58
Dostal: 1 poděkování

Re: AUTO..na vodu

Příspěvek od Martin27 »

No o to plazmove spalovanie som sa ale nedozvedel nic.


Odpovědět

Zpět na „Auto na alternativní pohon“