Teorie výpočtu spotřeby vody v automobile

Vodík, plasma, orgon... a spalovací motory.
Uživatelský avatar
Pego
Zasloužilý člen
Příspěvky: 612
Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
Dal: 29 poděkování
Dostal: 19 poděkování

Re: Ještě jedno

Příspěvek od Pego »

.. Coz se vyplati jakonahle dokazes zvysit ucinnost spalovani motoru a pritom "minout" min na to abys to dosahl. Vyuziti tepla vyfuku/chladici vody na predehrev paliva u mne spusobila rozdil cca 5%. TR bere miliampy a doladeni predstihu na danej rezim motoru -- a su na 5,5l/100km. To sem este nezacal brutalne ochuzovat smes, zde je riziko prehrati a zniceni motoru i kdyz s rizenym vstrikovanim H20 to de... jen dat dokupy patricnou elektroniku. (nechci prudit zakarbonovene akordy peterovi dvelove muziky, ale funguje to a to i bez magie - hehe) :bye:
PS i kdyz pozitivni mysleni tomu take pomuze :)


Dvell
Zasloužilý člen
Příspěvky: 241
Registrován: pát 05 čer 2009 20:15

To teda!

Příspěvek od Dvell »

Ovšem na to pozor! Ty opravdu zmiňuješ reálně proveditelné věci.. Zlepšení hoření? - možná, neskoušel jsem.. využít energii vyfuku?- o to se strará turbo:-) - přeplnňuje.. předstih? ano je to znát ale výhodné hlavně u generátorů a motorů co běží dlouhodobě, takový to brzda plyn je na spotřebě znát.. Technicky vzato nechat motor běžet při 100stC+? a proč né že:-) přeci Tatra jak jsem se nedávno dozvěděl má pracovní teplotu oleje 165stC- chladí vzduchem.. mno vetřikování vody je vážně spíš pro letadla ve druhé světové - přeci jen tam se počítalo s tím že letadlo se sestřelí dřív než bude třeba vymenit olej..

A k těm jak říkaš zakarbonovaným.. když si to přečteš to co jsme spali nikde tam nenajdeš nic negativního všechno je to objektivní.. kdyby nám bylo argumentováno například tím že sice obětuje 500W na vývoj BP a následně díky zlepšení hoření získá 600W nikdo ho nebude odrazovat..

A opravdu jen na závěr jsem Dvell nikoliv "Dvel" ty dvě ll mají dost co dočinění se vznikem toho nicku..


"Dneska už nikdo nechodí s písničkou do boje a nezpívá když umírá, ptám se Vás čím to je? Možná že sme se konečně sami sebe zeptali, při tom šílenství, v té bolesti, proč vůbec sme kdy zpívali..."
Uživatelský avatar
Pego
Zasloužilý člen
Příspěvky: 612
Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
Dal: 29 poděkování
Dostal: 19 poděkování

Re: To teda!

Příspěvek od Pego »

na a sme doma kapitáne. mne je sasne, ze dej v mem aute jo pro vas subjektivní ale je plne prokazatelnej - proto nezodpovezena vyzva karbanakovi... Karbane ahoooj!
Este stale nebezim vodu na vic jak 90 - o to se stara cidlo, co spina ventilator na chladici - takze pohoda... Olej sem neplet - jenom motas píchovinama mozgy - kolik ma podle tebe olej ve filtru, kolik na vrchu hlavy?
Vy karbanici me se*ete tim, ze ste se ani neunouvali si omerit veci, citujete knizkove poucky rovne 7-me tride a to bez informaci mezi radky. a ze je jich hodne - holt kdo neskusi a neomeri - NEVI! tak laskave nejprve mer a pak kecej bludy

Cago belo!
PS dodatek - dwell time extender (vygoogluj) funguje na snizeni spotreby take excelentne - proc ho asi dementni vyrobci aut nemontujou seriove - treba za priplatek???


Dvell
Zasloužilý člen
Příspěvky: 241
Registrován: pát 05 čer 2009 20:15

Nuže?

Příspěvek od Dvell »

Tak to promiňte, já Vám ve vší slušnosti odpověděl a dočkal jsem se tedy taky pěkné odpovědi.. když pominu ten kopec překlepů a nečitelnejch slov a zároveň zanedbám skomolení nicku dostanu se k závěru že Ste mně skusil totálně seřvat, hmm už se stydim promiňte že žiju.. Víte ten olej s teplotou motoru souvisí ale myslete si co chcete.. Navíc jsem psal že teplota oleje v motoru Tatra tak nevím proč sem pletete auto s vodním chlazením.. Navíc nevím co je špatného na znalostech z příruček hmm?
BTW kolik má spotřebu běžný vůz? 7l/100km? a na kolik je to mozné stáhnout? 4l/100km s polovicní životností motru? a kolik je třeba do toho investovat? a vyplati se automobilkám komplikovat si výrobu? já myslim že ani ne, jak už tu někdo říkal čím složitější tím poruchovější.. navíc stoupá cena a to automobilky nechtrějí už tak mají konkurence dost..
Jen mně tak napadá, každý tu říká jak je to spalování ve spalovacím motoru nedokonalé a podobně.. netvrdím že je to ideální stav využití paliva ale přeci jen ten benzín neteče z výfuku po litrech a za předpokladu že někde vyštěpim vodu na BP a ten následně spálím v motoru myslím že to na spálení směsy nemůže mít až takový vliv.. ani to neokysličí maximálně to zvíší teplotu hoření - to jsem ale nestudoval..

A nezapomeňme na ropoagenty, kteří by mohli ohrožovat zdraví nebo dokonce i život majitelů automobilek, kteří se rozhodnou použít takto převratnou technologii:-)

Ano ano ted si vzpomínám na ještě jeden zde nejmenovaný způsob jak snížit spotřebu je na to potřeba asi tak 5-10cm vysoký dřevěný špalíček, který se vloží pod plynový pedál.. jen pozor nevkládat pod brzdový pedál..:-)

S pozdravem

Dvell


"Dneska už nikdo nechodí s písničkou do boje a nezpívá když umírá, ptám se Vás čím to je? Možná že sme se konečně sami sebe zeptali, při tom šílenství, v té bolesti, proč vůbec sme kdy zpívali..."
lajos
Zasloužilý člen
Příspěvky: 2444
Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
Bydliště: Liberec
Dal: 471 poděkování
Dostal: 212 poděkování

Dwell

Příspěvek od lajos »

Jen nebuď cimprlich, hádej se argumentuj dál, od toho jsme tady, můžeš být klidný nejseš to ty kdo nám tady nejvíc vadí.
Ten odcházející benzín máš na každém výsledku měření emisí a je to položka HC a s trochou vodíku nebo vodní mlhy se dá stáhnout, neboli jeho spálením snížit spotřebu? zvýšit výkon? i když pro naše snažení to nemusí být to podstatné nebo hlavní.


klingáčik
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: ned 01 úno 2009 13:39

Příspěvek od klingáčik »

ahojte, pre shnecka: ten výpočet spotreby zmesi čo si uvádzal pred mesiacom si dovolím poopraviť. štvortaktný štvorvalcový motor nasaje pri jednej otáčke polovicu svojho obsahu. príklad: favorit 1,3 nasaje na jednu otáčku 0,65 l zmesi. pozor-neplatí to pri motoroch s preplňovaním.
8)


sapon
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: úte 24 led 2012 18:39

Re: Teorie výpočtu spotřeby vody v automobile

Příspěvek od sapon »



sapon
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: úte 24 led 2012 18:39

Re: Teorie výpočtu spotřeby vody v automobile

Příspěvek od sapon »

a všimněte si v tabulce,že čím vyšší napětí v elektrolyzéru,tím menší příkon.Při použití další cívky pustím do elektrolyzéru tisíce voltů,ale pulzně a to je pak rachot a celkový příkon zanedbatelný.Německé námořnictvo má na tomto principu ponorku,pluje zcela zdarma.


Uživatelský avatar
poota
Zasloužilý člen
Příspěvky: 5830
Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
Bydliště: Praha
Dal: 1692 poděkování
Dostal: 2418 poděkování

Re: Teorie výpočtu spotřeby vody v automobile

Příspěvek od poota »

Vlákno je vyčištěné, přeji příjemné čtení - poota


Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
bony1
Starší člen
Příspěvky: 129
Registrován: čtv 01 pro 2016 20:42
Dal: 2 poděkování
Dostal: 21 poděkování

Re: Teorie výpočtu spotřeby vody v automobile

Příspěvek od bony1 »

Klasicky ctyrdoby ctyrvalec vystrida vsechny sve valce za 2 otacky na klikovce. Za jednu otacku nasaji 2 valce a dalsi dva zapali a tak je to i u druhe otacky. Valce zapaluji do krize 1;3 4;2 aby se rovnomerne rozdelila sila na klikovku a motor nevybroval. Jak tady bylo receno laicky rozum nestaci, je treba o motoru neco vedet. Kdyz ma valec objem napr. 300ccm neznamena ze nasaje tohle mnozstvi! U atmosferickych motoru je nasaty objem vzdy mensi, u preplnovanych nekolikrat vetsi a to je velice dulezite pro vypocet alternativniho paliva pro motor. Vliv na objem nasateho vzduchu maji saci ventily, teplota vzduchu, hustota a hlavne velikost podtlaku, proto zavodni specialy mivaji otevrene sani bez jakekoliv odporu a upravenou vacku aby valce byly plnene celym svym obsahem


petr.gr
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: pon 18 zář 2017 23:11

Re: Teorie výpočtu spotřeby vody v automobile

Příspěvek od petr.gr »

Vaše úvahy jsou dokonale mimo. Pro vyrobení potřebného množství směsi vodíku a kyslíku, aby šlo do motoru potřebné množství energie, je potřeba vyšší množství. Kdo píše, že uspoří 30% paliva při použití HHO, tak lže jak ligový rozhodčí. U 100 kW motoru to je 30 kW k dodání + ztráty. Řekněme na 30% to je 40 kW spotřebované energie.
1 ampér za 1 minutu rozloží 0,00560g vody.
Tak si spočtěte, kde je to množství energie k tomu, aby šlo do motoru tak velké množství směsi ? Ani se neptejte kde, tam to každý zná......
Na 1 litr vody, pokud to chci za 1 minutu, potřebuji 178 571 ampérů.


lajos
Zasloužilý člen
Příspěvky: 2444
Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
Bydliště: Liberec
Dal: 471 poděkování
Dostal: 212 poděkování

Re: Teorie výpočtu spotřeby vody v automobile

Příspěvek od lajos »

Držíš se zase klasických Faradayových bilancí elektrolýzy vody. S ním samozřejmě se nedostaneš na potřebné množství vodíku . Komu kdy něco fungovalo motor s vodíkem a elektrolyzérem-nikdy nevysvětlil popř. přesně nevěděl na jakém principu stačí to co by vlastně stačit nemělo ani náhodou. A to je výhoda garážového vývoje a možná proto se také špatně replikuje.
Už tě vidím, kdyby ti něco fungovalo jak nám děláš bilanční výpočet a vysvětluješ princip fungování-už se těším.


petr.gr
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: pon 18 zář 2017 23:11

Re: Teorie výpočtu spotřeby vody v automobile

Příspěvek od petr.gr »

Tady není o čem dumat. Nikdo zatím nevymyslel účinný rozklad vody pomocí elektřiny. Zatím je to co je a to je žalostné. Už zatížení 10 A alternátoru vydává zajímavé zvuky. Tedy i to nic z bublinkovače je přetlučeno mechanickým odporem na alternátoru. Nemůže to přinést vůbec žádnou úsporu. Co by mohlo fungovat, tak to bylo zkoušeno vodíkem v tlakové láhvy, kdy to přineslo úsporu na spotřebě paliva asi 15
%. Ale těch stovek spálených litrů vodíku !!!!


duraj
Zasloužilý člen
Příspěvky: 283
Registrován: ned 10 dub 2016 7:20
Dostal: 4 poděkování

Re: Teorie výpočtu spotřeby vody v automobile

Příspěvek od duraj »

petr.gr píše:Tady není o čem dumat. Nikdo zatím nevymyslel účinný rozklad vody pomocí elektřiny. Zatím je to co je a to je žalostné. Už zatížení 10 A alternátoru vydává zajímavé zvuky. Tedy i to nic z bublinkovače je přetlučeno mechanickým odporem na alternátoru. Nemůže to přinést vůbec žádnou úsporu. Co by mohlo fungovat, tak to bylo zkoušeno vodíkem v tlakové láhvy, kdy to přineslo úsporu na spotřebě paliva asi 15
%. Ale těch stovek spálených litrů vodíku !!!!
Ano, není o čem dumat, protože voda má nulový chemický energetický potenciál.
Pokud bude někdo mít ve vozidle elektrolyzér a rozkládat vodu, takto vzniklý plyn následně opět pálit, pak může mít jen a pouze zbytečné ztráty.
Jediná energie vstupující do procesu je jen a pouze z uhlovodíkového paliva pro motor.


bony1
Starší člen
Příspěvky: 129
Registrován: čtv 01 pro 2016 20:42
Dal: 2 poděkování
Dostal: 21 poděkování

Re: Teorie výpočtu spotřeby vody v automobile

Příspěvek od bony1 »

To ze se nepouziva ucinny rozklad vody neznamena ze neexistuje nebo nebylo vymysleno. Patenty na rozklad vody jsou umele drzeny pod poklickou z ekonomickych duvodu. A ze jich neni málo nebudu vysvetlovat, napr. Xogen s ucinnosti 1700% a jsou zarizeni I mnohem efektivnejsi. Preber si to jak chces, jsem tu jen od toho abych to sdelil ne vysvetloval a dokladal. Tady je vsem jasne ze pokud se bude jednat o klasickou elektrolyzu vody tak motor nepojede z duvodu zachovani energie, ale kdo chce rozjet motor na vodu urcite tento ztratovy proces nepouzije a sahne po efektivnejsim rozkladu


Odpovědět

Zpět na „Auto na alternativní pohon“