Znižovanie spotreby u dieselových motorov

Vodík, plasma, orgon... a spalovací motory.
belamachina
Zasloužilý člen
Příspěvky: 328
Registrován: stř 17 led 2007 1:59
Dostal: 1 poděkování

edgar + KAWA

Příspěvek od belamachina »

Kdybych měl nafťák tak jezdím na rostlinný olej Tesco za 13,50,- :lol:
Ať se daří
som videl nejaky filmecek na satelit tv o nejakom nemcurovi co do stareho diesloveho mercedesu leje fritak a jazdi ako drak netvaril sa ze by to upravoval . myslis ze by to s tim tesco olejom slapalo? mercedes s hladkym dieslom by mozno vydrzal take experimenty. co ty na to?


Uživatelský avatar
KEXIK
Starší člen
Příspěvky: 171
Registrován: čtv 23 lis 2006 17:59
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: edgar + KAWA

Příspěvek od KEXIK »

Neboj vydrzal ale jedine co trpi potom je palivove cerpadlo ... niektore automobilky maju take cerpadla ze ked sa tam dostane olej tak zadres cerpadlo a 50 000Sk v haji .... tusim to robi Peugeot akurat treba ten olej zahrievat ale to je jedno da sa kupit cely komplet ktory len nahodis do auta a fungujes ... stoji okolo 8-9000SK ako kde teda ak nemenis cerpadlo ... ale tak treba kupit vyskusat a potom sa da povedat ako sa na to jazdi ...

Kexik.


VE je buducnost ale malo ludi to chape
informacie,schemy,foto o vyvijacoch http://www.h2o-energia.wz.cz
lajos
Zasloužilý člen
Příspěvky: 2444
Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
Bydliště: Liberec
Dal: 471 poděkování
Dostal: 212 poděkování

friťák

Příspěvek od lajos »

Můžu potvrdit, u nás běžela motor avie na friťák a předehřívali ho, kompletnější výsledky zatím nemám k dispozici. Říkalo se že friťák rozežírá různé těsnění, zřejmě to platí u starších typů motorů, u novějších by již s tím neměli být problémi, používají se již jiné materiáli-krk na to ale nedám.


belamachina
Zasloužilý člen
Příspěvky: 328
Registrován: stř 17 led 2007 1:59
Dostal: 1 poděkování

Re: edgar + KAWA

Příspěvek od belamachina »

8-9000??? co je to za sada kde si to videl?


Uživatelský avatar
KEXIK
Starší člen
Příspěvky: 171
Registrován: čtv 23 lis 2006 17:59
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: edgar + KAWA

Příspěvek od KEXIK »

Je to na stranke : http://www.rostlinnyolej.cz ktoru si tu uviedol

Kity pro auta na olej
Pro Vaši přehlednost Vám přinášíme jednoduchý přehled našich sad pro přestavby auta na olej.
SUPER EASY - cena od 5400 Kč včetně DPH - AKCE
Ekonomická dvounádržová přestavbová sada. Přepínání mezi naftou a rostlinným olejem je manuální pomocí kolébkového vypínače. Před koncem jízdy přepne obsluha zpět na naftu, čímž dojde k proplachu celého systému a přípravě k novému nastartování na naftu. Více zde.
EASY - cena od 9200 Kč včetně DPH
Základní dvounádržová přestavbová sada pro auto na olej doplněná o předehřívaný filtr paliva, který zaručuje hladké filtrování oleje i při nižších teplotách. Součástí sady je i základní spojovací materiál. Více zde.
STANDARD - cena od 15790 včetně DPH
Střední třída pro úpravu auta na olej. K přepnutí na rostlinný olej dochází zcela automaticky po dosažení potřebné teploty. Před koncem jízdy je motor velmi rychle (30 s - 1 min) propláchnut naftou pro další bezproblémové nastartování. Tuto sadu lze doporučit pro většinu aut, a to včetně těch moderních (např. nová Škoda Octavia, atp.) Více zde.
COMFORT - cena od 17900 Kč včetně DPH - TOP
Špičková dvounádržová sada s automatickým přepínáním na rostlinný olej a s rychlým a úsporným proplachem. Obsahuje všechny technologické vymoženosti, jako je ohřívaný filtr rostlinného oleje, pomocné čerpadlo a tři elektromagnetické ventily Pevekoil vyvinuté ve spolupráci s naší firmou speciálně pro auta na rostlinný olej. Více zde.

Najlacnejsia je ta prva ako je tam vidiet ... mozno by sa ju oplatilo kupit a vyskusat ju ... a potom ak by to fungovalo tak dokupit zvysne suciastky a prestavat ju az na verziu komfort ...


VE je buducnost ale malo ludi to chape
informacie,schemy,foto o vyvijacoch http://www.h2o-energia.wz.cz
Uživatelský avatar
hapalainen
Starší člen
Příspěvky: 196
Registrován: stř 07 úno 2007 23:51
Bydliště: Norsko
Dostal: 1 poděkování

Příspěvek od hapalainen »

Nejlacinější je to míchat 1:1 a nemusí se nic přestavovat. Pozor na auta s čerpadlem Lucas! Ta friťák moc nesnášejí. Bosch bez problémů.


Hlavní je vyhrát zápas
ovčák
Stálý člen
Příspěvky: 35
Registrován: pát 23 lis 2007 1:23

no jasně

Příspěvek od ovčák »

petr má pravdu. je však nutné brát v potaz nejen to, jestli to je td, nebo tdi a nebo tdipd, eventuelně comon rail.v turbodýzlu spálíte i mletou tchýni, ten tak choulostivej není, zvláště s bosch čerpadlem. lucas je na tom hůř. pd, tedy systém čerpadlo tryska je nejchoulostivější a v tomto případě bych do toho nešel . comon rail by měl být mnohem odolnější, avšak čidla různých veličin, jako klepání či emise můžou být brzdou v procesu přechodu na náhradní paliva. já na tdi jezdil na můj vlastní metylester řepkového oleje. 15000km. pouze s aditivem proti usazování parafinů. pokud však člověk chce brát věc vážně, není jiné cesty, než píše petr.ps, o těsnění se nebojte, rostlinej olej fakt nežere víc, něž ropný deriváty.


NEJHORŠÍ JSOU DOMNĚNKY.A TAKY NASRANÝ LIDI.
Uživatelský avatar
talmar
Stálý člen
Příspěvky: 69
Registrován: sob 24 bře 2007 13:09
Bydliště: Frýdlant n.O.
Dal: 1 poděkování
Dostal: 3 poděkování

Re: no jasně

Příspěvek od talmar »

Zdravím.
Jezdil jsem v létě na čistý tesco olej a v pohodě.Jsou tam jen horší starty a trochu menší výkon,jinak to šlape.I když je hustší než nafta tak čerpadlo si ho bez problému podá.V zimě bych to neskoušel ani náhodou.Nutno ještě dodat že jsem to lil do starého diesla Renault 9. :P


Uživatelský avatar
Aquarius1
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1195
Registrován: ned 16 pro 2007 0:43
Bydliště: Planeta Země
Dal: 5 poděkování
Dostal: 20 poděkování

Trocha historie

Příspěvek od Aquarius1 »

Už v roce 1936 konstruktér František Fišer z obce Čižice na plzeňsku předělal motocykl Čechie 600 na diesel a snížil spotřebu z 4l na 2l ale klesl výkon tak v roce 1945 motor předělal na vstřikování vody do směsi a při rychlosti 70km/h dosáhl spotřeby 1,25l/100km. Jo už naši dědové koumali jak jezdit levně a to ta nafta byla sakra levná. ;)


Věřím že v jednoduchosti bude ta pravá příčina neúspěchu dosavadního bádání,jelikož se bastlíme (a to i já) ve vymýšlení složitých mechanismů.
martin11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4090
Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
Dal: 384 poděkování
Dostal: 243 poděkování

kurňa od káť to máš ogare...

Příspěvek od martin11 »

hele hele tady martin...veřejně...co o tom víš...sežeň ňáký detaily...on ten motor si nechá leccos líbit ...ale jako motivace...bezva...zdraví m11 :lol:


... věřím, že se " TO " povede ......
Uživatelský avatar
Aquarius1
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1195
Registrován: ned 16 pro 2007 0:43
Bydliště: Planeta Země
Dal: 5 poděkování
Dostal: 20 poděkování

Re: kurňa od káť to máš ogare...

Příspěvek od Aquarius1 »

Ježíšek mi přinesl(asik jsem byl hodný) katalog motocyklů od roku 1898,jsem totiž fanda do starých motorek a tam je to psáno,bohužel nejsou tam žádné technické specifikace.


Věřím že v jednoduchosti bude ta pravá příčina neúspěchu dosavadního bádání,jelikož se bastlíme (a to i já) ve vymýšlení složitých mechanismů.
jarda ovčák svitavy

pro Aquarius1

Příspěvek od jarda ovčák svitavy »

Zajímají tě konkrétní motorky a nebo všeobecně? Při troše štěstí bych na půdě vyhrabal nějakou literaturu. Kdysi jsem zrenovoval pár strojů. 8.


Uživatelský avatar
Aquarius1
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1195
Registrován: ned 16 pro 2007 0:43
Bydliště: Planeta Země
Dal: 5 poděkování
Dostal: 20 poděkování

Re: pro Aquarius1

Příspěvek od Aquarius1 »

Všeobecně,ony ty staré stroje jsou tak krásné všechny že to ani nelze nějak rozlišovat i když přeci jen jsem víc zatíženej na JAWA .To je značka která si zaslouží pozornost a nejen silné kubatury,vždyť vzniklo spousta krásných motokol a mopedů škoda že se jim nevěnuje moc pozornosti.


Věřím že v jednoduchosti bude ta pravá příčina neúspěchu dosavadního bádání,jelikož se bastlíme (a to i já) ve vymýšlení složitých mechanismů.
jarda ovčák svitavy

Příspěvek od jarda ovčák svitavy »

To jistě. měl jsem zetku, motokolo, přezdívka kaktus, 98ccm, podrámová nádrž, pedály, letmo uložená klika na jehlách a motor z elektronu. 1,5 litru na 100 km. Nejlepší český motocykl byl pérák. tehdy jsme ujeli celému světu. Byli jsme motocyklová velmoc. Zeptej se někoho na 6 značek českých motocyklů. Bude koukat jako venca. Jawa, čz, laurinka,jac,čechie,eso,praga,walter,ravo,premier,ogar,grizzly,poustka,eso,...Znal jsem jich 20. stárnu.Byli jsme největší motocyklová velmoc na světě. Jawa měla přeplňovanou motorku v 34 roce. Dvoutakt. Čtyřtakt v roce 36.Roots.Japonci ještě běhali v rýžových sandálech...


lajos
Zasloužilý člen
Příspěvky: 2444
Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
Bydliště: Liberec
Dal: 471 poděkování
Dostal: 212 poděkování

Příspěvek od lajos »

Zůčastňuji se maďarského fóra, na kterém člen zveřejnil svou praktickou zkušenost, tak že překládám co napsal:
"5-ti trubkový elektrolizér v 1,9 dieselu, proud nastaven na 1,6A-dešťová voda s fosforovou kyselinou. Sání napojeno mezi vzd. filtr a motor.
Na prvních 100km byli změny minimální. Spotřebovalo se 0,6l vody. Na dalších 100km auto zrychlilo a citelně se zvýšil výkon. Motor byl s menším plynem dynamičtější a při 90km/h stačil minimální plyn na pedálu.
Zastavil jsem se doplnit vodu v elizéru a dal jsem tam moc vody. Auto jelo zas jako zastara, na dalších 100km bylo jako bez příspěvku od elektrolizéru. Zastavili jsme a odsáli jsme přebytečnou vodu z elizéru a efekt příspěku znovu naskočil a ve výborné úrovňi.
Podstata: v elizéru musí být 2-3 cm volného prostoru nad hladinou aby vákuum mohl zapracovat. Pokud to nesplníte tak to celé nepracuje.
Podle mně se nemá zvyšovat proud ale vákuum. Čas je také rozhodujícím činitelem, snížení spotřeby nastává v pozdějších dobách."

Dávám to sem proto, že některé efekty a postřehy jsou podobné jako na našem fóru a může někoho utvrdit ve svém podobném názoru, popř. to též vyzkoušet. Ptát se mně můžete ale zatím tam víc informací není-nic podstatného jsem nevynechal.

Doplňuji co doplnil Hu kolega že článek(vyvíječ) je Joe cell a ne vyvíječ orgonu-to zdůraznil, nevím sice proč? ale držím se předlohy.


Odpovědět

Zpět na „Auto na alternativní pohon“