Znižovanie spotreby u dieselových motorov

Vodík, plasma, orgon... a spalovací motory.
1220
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1719
Registrován: úte 09 led 2007 12:49
Bydliště: Praha
Dal: 1 poděkování
Dostal: 20 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 1220 »

lajos píše: "5-ti trubkový elektrolizér
Podstata: v elizéru musí být 2-3 cm volného prostoru nad hladinou aby vákuum mohl zapracovat. Pokud to nesplníte tak to celé nepracuje.
Podle mně se nemá zvyšovat proud ale vákuum. Čas je také rozhodujícím činitelem, snížení spotřeby nastává v pozdějších dobách."

Dávám to sem proto, že některé efekty a postřehy jsou podobné jako na našem fóru a může někoho utvrdit ve svém podobném názoru, popř. to též vyzkoušet. Ptát se mně můžete ale zatím tam víc informací není-nic podstatného jsem nevynechal.

Doplňuji co doplnil Hu kolega že článek(vyvíječ) je Joe cell a ne vyvíječ orgonu-to zdůraznil, nevím sice proč? ale držím se předlohy.

Podle toho co jsem zatím viděl v ČR,to sedí, typnul bych si , že tam má turbo, anebo trochu škrtí před filtrem vzduch. Rozdíl mezi orgonem a buňkou je v materiálu středové elektrody. U buňky je nerezová , když jde o orgon, může být z Al,nebo ,a to je lepší ze železa.
K.


tuhacek@nefkom.net

zkušenosti s DB 250 z r. 1988

Příspěvek od tuhacek@nefkom.net »

Na mém původně taxikářském dieslu 250 jsem před lety uplatnil vyšší vstřkovací tlak a to 145 - 155 at. pode vzoru VW a posunul zkušebně dopředu čerpadlo, protože to bylo s tím vyšším tlakem zpožděné. Od té doby neměním ani trysky a mám na nich již přes 300 tis km a jezdím z 95 procent na jedlé oleje a nebo posbírané přepálené z hospod. přídal jsem si dvě skleničky na filtraci abych viděl, kdy to trochu potřebuje vyčistit a to byla veškerá úprava. Letos jsem na naftu vůbec nepřecházel, jen jsem trochu s ní ředil a také na plnou nádrž (zhruba na těch 50 litru přidávám jeden litr benzinu. Jedlý olej je netno používat jen řepkový n e
s l u n e č n i c o v ý !! Mám však pro bezproblémový provoz jednu senzační věc a to je motorový olej který sice není na trhu a tak jej beru přímo od výrobce, ale který udržuje motor naprosto čistý a n i k d y už se nemění a motor s ním nemá žádné !!!!!! opotřebení !!! Vím zní to divně, ale mám s ním zkušenosti od roku 1983 a tak vím o čem mluvím.
Dnes mám na motoru, kde je vše originál než vyměněn starter a ty trysky natočeno 750 tis. km.
Zkušenosti mohu upřesnit na :tuhacek@nefkom.net a tel:723 937 221


Eko auto

Re: Rostlinný olej

Příspěvek od Eko auto »

tbest píše:. Přes léto jsem najezdil cca 15tis. km na rostlinný olej, převážně v poměru 75/25 - olej/nafta. Subjektivní pocit: lepší starty, vyšší výkon, lepší zátah.
Tak ja mam s mojim Fiatem Ducato 2.8 TD mnohem lepsi zkusenosti - na vetsinou pouzity rostlinny olej jsem nalital pres 50.000 km a to bez zadnych problemu s rotacnim cerpadlem Bosh. Rozdil je v tom ze ja olej predehrivam coz je pro motor mnohem lepsi. Startuju na naftu a kdyz se motor zahreje tak se sam prepne na olej a pred dojezdem opet prepnu na diesel. Je pravda ze nektera vstrikovaci cerpadla - pry Lucas jsou vice nachylna a muze dolit k problemum. Co se tyce propaleni pistu tak o tom slysim poprve. JInak olej s naftou micham libovolne, ale vzdy je olej ohraty na cca 70 stupnu.V soucasne dobe hledam moznost pridavani vody do sani coz by melo snizit splodiny Nox, spotrebu a teplotu a zvysit vykon. Pokavad ma nekdo s tim zkusenosti dejte vedet. JInak se rad podelim o me prakticke zkusenosti s jizdou na fritak. Ted se chystam do Pekingu. Vice informaci o mem Eko aute a EKocastach na http://www.ekocesty.info nebo http://www.ecoauto.info


Edvin
Stálý člen
Příspěvky: 47
Registrován: stř 16 led 2008 11:35

NOx

Příspěvek od Edvin »

Eko auto:ahoj, ako vies, ze mas pri oleji zvysene NOx


Návštěvník

RO

Příspěvek od Návštěvník »

Ahoj, zdravím Vás Všechny.
Mám osobní zkušenost s použitím RO jako paliva. Nejdůležitější je dostat se na hustotu jakou má nafta. Toho lze dosáhnout buď chemicky nebo ohřevem. Já zvolil ohřev a nejdůležitější je:
1) mít druhou malou nádržku na čistou naftu pro start(2nádrž. system)
2)výměník voda - olej proohřev oleje horkou vodou
3)potrubí z přepadů přivedené přes odvzdušňovací ventil zpět na vstup.
Olej, tím jak už jednou projde motorem je teplejší a velmi se
konstrukce zefektivní.
Používal jsem toto na avii A75 s rotačním čerpadlem a při pokusech také jedno oddělal. Jinak nejlepší co může být je řadové čerpadlo. Moderní systémy jako PD, CR jsou daleko méně vhodné a přestavba se při dnešních cenách moc nevyplatí. Pokud má někdo zájem rád dle možností poradím. Hodně informací najdete na fóru dieselpower.cz,sekce jak jezdit na rostlinu
Nyní jsem přešel na vůz MAN 8tun a velice mně zajímají různé konstrukce.Má-li někdo skušenosti s instalacemi do větších motorů budu rád.
Josef


caspr
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: stř 22 črc 2009 16:57

info

Příspěvek od caspr »

No ten předehřev není špatný. A co dostat olej na ph 8,5 - 9 tím že v něm rozmíchám NaOH a potom bych vzal 18L upraveného oleje a sekl do něj 2l naturálu 95ky , někde sem četl že typek to řeže 6l rostlinného oleje + 2l nafty +2l naturálu a jezdí z Oktávkou 1.9TDi a bez problému ale ten poměr se mi už nezdá tak levný. Vůbec tam neřešil PH. Ještě se prodávají adetivum do nafty ale proč ho tam prát když olej sám osobně je dost jako mazivo.


Uživatelský avatar
poota
Zasloužilý člen
Příspěvky: 5830
Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
Bydliště: Praha
Dal: 1692 poděkování
Dostal: 2418 poděkování

Re: Znižovanie spotreby u dieselových motorov

Příspěvek od poota »

Vyčištěno - poo.


Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
Ox941
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: pát 24 kvě 2013 12:39

Re: Znižovanie spotreby u dieselových motorov

Příspěvek od Ox941 »

Moderní auta jsou přecitlivělé sračky tfuj. Liskal bych ty inženýry těmahle rukama... někdo nesouhlasí?
No přecitlivělá možná jsou, ale když s Octávií 1.9TDI (96kw) se dá jezdit za 4,5l/100km, tak se to vyplatí - Navíc zrovna 1.9 dieselové motory jsou v dnešní době jedny z nejspolehlivějších a nejméně poruchových.......


HodanL
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: pát 12 dub 2013 14:28
Dostal: 1 poděkování

Re: Znižovanie spotreby u dieselových motorov

Příspěvek od HodanL »

To vytváření O3 vysokým napětím mě celkem zaujalo, ale těžko tomu uvěřit, když jsi neřekl konkrétní značku auta která to používá.


HodanL
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: pát 12 dub 2013 14:28
Dostal: 1 poděkování

Re: Znižovanie spotreby u dieselových motorov

Příspěvek od HodanL »

Jinak mam Ford Mondeo 1,8 Td. Bohužel nejhorší diesel co se kdy vyrobil a já vůl ho koupil. Nedávno jsem koupil od nejmenovaného řidiče kamionu naftu. K mé smůle byla řepková. Motor nedržel volnoběžné otáčky, za jízdy cukal. A nafta rozežrala membránu u ruční palivové pumpy. Čerpadlo naštěstí přežilo.


Uživatelský avatar
stevo69
Stálý člen
Příspěvky: 99
Registrován: ned 12 dub 2009 15:23
Bydliště: SLOVENSKO Nitriansky kraj
Dostal: 9 poděkování

Re:

Příspěvek od stevo69 »

lajos píše:Zůčastňuji se maďarského fóra, na kterém člen zveřejnil svou praktickou zkušenost, tak že překládám co napsal:
"5-ti trubkový elektrolizér v 1,9 dieselu, proud nastaven na 1,6A-dešťová voda s fosforovou kyselinou. Sání napojeno mezi vzd. filtr a motor.
Na prvních 100km byli změny minimální. Spotřebovalo se 0,6l vody. Na dalších 100km auto zrychlilo a citelně se zvýšil výkon. Motor byl s menším plynem dynamičtější a při 90km/h stačil minimální plyn na pedálu.
Zastavil jsem se doplnit vodu v elizéru a dal jsem tam moc vody. Auto jelo zas jako zastara, na dalších 100km bylo jako bez příspěvku od elektrolizéru. Zastavili jsme a odsáli jsme přebytečnou vodu z elizéru a efekt příspěku znovu naskočil a ve výborné úrovňi.
Podstata: v elizéru musí být 2-3 cm volného prostoru nad hladinou aby vákuum mohl zapracovat. Pokud to nesplníte tak to celé nepracuje.
Podle mně se nemá zvyšovat proud ale vákuum. Čas je také rozhodujícím činitelem, snížení spotřeby nastává v pozdějších dobách."

Dávám to sem proto, že některé efekty a postřehy jsou podobné jako na našem fóru a může někoho utvrdit ve svém podobném názoru, popř. to též vyzkoušet. Ptát se mně můžete ale zatím tam víc informací není-nic podstatného jsem nevynechal.

Doplňuji co doplnil Hu kolega že článek(vyvíječ) je Joe cell a ne vyvíječ orgonu-to zdůraznil, nevím sice proč? ale držím se předlohy.
Zdravím vedeli by ste mi dať tu adresu maďarskeho fora.
dakujem


lajos
Zasloužilý člen
Příspěvky: 2444
Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
Bydliště: Liberec
Dal: 471 poděkování
Dostal: 212 poděkování

Re: Znižovanie spotreby u dieselových motorov

Příspěvek od lajos »

Tento můj příspěvek je zřejmě několik let starý a těžko si vybavuji z kterých Hu stránek jsem to vysápl, neb delší dobu na magyarskou stranu nelezu. Nejpravděpodobnější je http://fenykapu.free-energy.hu/ je bezva uspořádané ale je tam toho taky dost a nechtěj po mně abych označil odstavec z kterého jsem to citoval.


Uživatelský avatar
stevo69
Stálý člen
Příspěvky: 99
Registrován: ned 12 dub 2009 15:23
Bydliště: SLOVENSKO Nitriansky kraj
Dostal: 9 poděkování

Re: Znižovanie spotreby u dieselových motorov

Příspěvek od stevo69 »

Dakujem, vyborna stranka.


id77777
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: pon 26 pro 2011 16:23
Dostal: 1 poděkování

Re: znižovanie spotreby u dieselových motorov

Příspěvek od id77777 »

ano s tím lpg do diesla mám zkušenost a opravdu výkon jde nahoru
http://www.diesel-gas.cz/
jinak u traktoru ideální záležitost, protože dopaluje kvalitně naftu a úspora kolem 20% ceny paliva, a na traktoru si to můžete upravit sami bez těch 30 tis.kč...Honza.


whoami píše:
mahatma píše:táto téma síce nie je o voľnej energii, ale myslím, že by mohla zaujať. zatiaľ sa mi podarilo priemernú spotrebu znížiť o 1,3l/100 km ( z 8,3) bez zásahu do palivového čerpadla ionizáciou nasávaného vzduchu nerezovou mriežkou pod vysokým napätím. pracujem ešte na systéme orgónového generátora, ktorý pracuje podobne ako joe cell, ale je použiteľný aj pri vznetových motoroch.do marca budem mať viaceré varianty odskúšané v praxi. očakávam zníženie spotreby o 30 - 50% oproti normálu....keď to bude funkčné, hneď to tu zverejním.....
Na tychto strankach si mozes precitat o dalsich moznostiach znizenia spotreby nafty pomocou pridavania maleho mnozstva propanbutanu(Lpg) do sania a maleho mnozstva acetonu ako aditiva do palivovej nadrze:

http://en.wikipedia.org/wiki/Autogas#LP ... l_vehicles
a
http://www.pureenergysystems.com/news/2 ... 9_Acetone/
alebo googlit "acetone as fuel additive"


Odpovědět

Zpět na „Auto na alternativní pohon“