Spořič paliva

Návrhy konkrétních zařízení.
Odpovědět
conny
Starší člen
Příspěvky: 126
Registrován: ned 25 čer 2006 20:20
Bydliště: Zlin
Dostal: 1 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Al

Příspěvek od conny »

Al jako nulovou elektrodu mezi + a - ?
Tzn. dalsi trubka?

Protoze diky distanc eLkam se do stredove trubky nic dat nemuze - hned bys mel zkrat dat tam plus kdyz stredovy je minus, neutralni nulova elektroda tam smysl nema kdyz reakce probiha mezi vnejsi a vnitrni trubkou,a navic tam fakt moc mista neni.. Resp. touhle nulovou elektrodou by se dosahlo tak +/- vzdalenosti elektrod od sebe z puvodnich cca 10mm na tech 2-3mm

Spise mi jde o to,ze koncepcne je tento vyvijec uplne jinak reseny nez klasicky deskovy a kdyz nebudu brat v potaz to,ze nejde resit rozestupy,kombinace zapojeni atd.,tak hlavne je to proste do kruhu a ne plosne...

Pokud by stejna plocha odpovidajici tomuto vyvijeci se stejnou vzdalenosti elektrod delala neco jineho nez tento vyvijec (tzn.-cokoliv jen ne nic),tak opravdu je rozdil v geometrii elektrod..

Ale dostat tuhle plochu do dvou plechu a jeste se stejnym objemem vody porste nejde.. Cili pokus od zacatku KO..


Tak kdyz uz H2 je mezi nami,ted je to o urazech.. :)
conny
Starší člen
Příspěvky: 126
Registrován: ned 25 čer 2006 20:20
Bydliště: Zlin
Dostal: 1 poděkování
Kontaktovat uživatele:

mereni

Příspěvek od conny »

Ja jsem v prvnim pokusu projektu meril spotrebu tak,jak by to mel merit kazdy. A to sice vyjet nadrz do prazdna( nebo dolit doplna a opacne)se zahratym motorem ne v rezimu sytic. Pote nalit do nadrze treba pul litru benzinu, nastartovat a vzit stopky a merit cas. Ja jsem takhle zjistoval ze treba 1.9 toyota jede na pullitr cca 20minut. Pote zapnout zarizeni-jekekoliv a to same merit-cas na pullitr do chcipnuti.

Pokud se ma projevit vliv ve vyssi zatezi-otackach, nastavi se proste zarazka na plynu a to same se meri na stejne zarazce.

Chcipne to treba za 10minut a pote zmerim to same se zapnutym zarizenim.
Kdyz BUDE rozdil, je to jednoznacne a vylouci se JAKYKOLIV jiny vliv - vitr, noha na plynu, vlhkost, teplota motoru atd atd

Nechci nikoho napadat nebo tvrdit ze mu to nefunguje,ale kdyz KAZDY udela tohle-jak jsem to delal ja-pak jde rict jednoznacny zaver..

Diky pokud nekdo posloucha a najde si hodinu venku hodinu cas na tenhle jednoduchy pokus...


Tak kdyz uz H2 je mezi nami,ted je to o urazech.. :)
Akord
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3133
Registrován: stř 24 led 2007 0:52
Dal: 5 poděkování
Dostal: 28 poděkování

kdo tápe a kdo ne nechme na výsledek

Příspěvek od Akord »

Souhlasím s Peter-em, motor na míste beží v úplne jiném režimu, než pri dodávce mechanického výkonu, otáčky nejsou smerodatné. Na míste lze použít motor jen s brzdnými válci. Zatížený motor se chová úplne jinak. Málo lidí tady mluví o optimální záteži, namísto toho vznikají jen další záhady. Ta je značne rozdílná a i pri stejném palivu krome dalších vecí závisí na kompresním pomeru, který je zpravidla ovlivnený opotrebením. Nejaký naivní optimismus neberu.


J.K
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: pát 12 led 2007 8:00

Pro Mima...

Příspěvek od J.K »

Ahoj Mime, nez jsi ten svuj posledni prispevek tady vymazal, psal jsi v nem cosi o tom ze jsme pred cilem, ze se mame jeste trochu zamyslet, ze dale uz je to jen o SEPARACI a KAPACITE. Prosimte nemohl bys nam namisto mazani svych prispevku trosku priblizit jak jsi to myslel ? Trochu nas popostrcit... Co Ty na to ?


J.K.
Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Co dál?

Příspěvek od Ilem »

Peter píše:Spořiče fungují, tak co dál? Zvětšovat, nebo zkoušet něco jiného?
Zvětšovat i zkoušet něco jiného, laborovat s proudy, tvary, ionizací, nabíjením... Ta myšlenka, cos nastínil taky určitě stojí za odzkoušení.
Na fóru je cca 600 registrovaných lidí. Neregistrovaných ještě víc. Asi 20 lidí něco zkouší, ostatní se vezou. Co se dá udělat pro to, aby se ten poměr obrátil? Pak by vývoj šel dopředu mnohem rychleji. Každý do toho vloží nějakou svoji myšlenku, když se pak porovnají konstrukce a výsledky, dá se k něčemu dojít. Chlapci, probuďte se a dělejte!!!


"Dum spiro spero"
Ciceron
Uživatelský avatar
carpy.t
Stálý člen
Příspěvky: 78
Registrován: ned 01 čer 2008 22:09
Bydliště: První ruské město v EU

Tak tak :-)

Příspěvek od carpy.t »

berky píše:Ono těch lidí co něco dělají bude určitě víc, jen nic neprezentují. Myslím, že se to týká hlavně těch úspěšných. Je to škoda, ale co s tím naděláme...


Plně s Tebou souhlasím

P.S.Všiměte si, že je to můj první příspěvek Hihi
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Uživatelský avatar
carpy.t
Stálý člen
Příspěvky: 78
Registrován: ned 01 čer 2008 22:09
Bydliště: První ruské město v EU

Re: Tak tak :-)

Příspěvek od carpy.t »

Peter píše:
carpy.t píše: Plně s Tebou souhlasím
P.S.Všiměte si, že je to můj první příspěvek Hihi
Můžeš sem dát i nějaké svoje zkušenosti? :D
Zatim se vše pripravuje - jsem "Vodikář" pouze mesíc a neco.Ridicák (jak se zde rádo mluví) na vodík jeste nemam uplne v kapse :-) Dalo by se říct - zatím mam jen jízdy.......

Ale muzu vám říct, ze pripravuji seriál kde nebudou chybet rychlá auta, krásné ženy a výbuchy :-)


Uživatelský avatar
carpy.t
Stálý člen
Příspěvky: 78
Registrován: ned 01 čer 2008 22:09
Bydliště: První ruské město v EU

Referát

Příspěvek od carpy.t »

Trochu jsem vynechal krásné ženy, ale výbuchy a rychlá auta zůstali :lol:


Ješte jednou děkuji všem tady na foru za rady a přivítám jakékoli rady na zdokonalení ....

Jinak TR-ko si nechávám na příšte na experimentování.Zatím scháním vhodný materiál.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


chiq
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1546
Registrován: čtv 01 lis 2007 8:41
Bydliště: Trnavský kraj
Dal: 2 poděkování
Dostal: 1 poděkování

Příspěvek od chiq »

Parada! Ešte tie krásne ženy :D vydržať :good:


Uživatelský avatar
carpy.t
Stálý člen
Příspěvky: 78
Registrován: ned 01 čer 2008 22:09
Bydliště: První ruské město v EU

Re: Referát

Příspěvek od carpy.t »

Peter píše::good: :D
Díky za :good: Peter.Od Tebe jsem si toho přečetl hodně.To probublávání od spod jsi mi vlastně upřesnil ty :shock:


Přidávám ještě obr.regulátoru a sacího potrubí-všiměte si té přípravy na podtlak.Hihi
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Návštěvník

Předstih

Příspěvek od Návštěvník »

Tak mě napadlo že v teorii o JC se píše že ,,předstih je nastaven
na 20 až 80 stupňů,, nechce tím někdo naznačit jak regulovat
výkon? Na ŠkodaTechWeb sem se dočetl že zvyšováním předstihu
se zvyšují volnoběžné otáčky. Jen taková souvyslost mě napadla.
Sám to momentálně nemám na čem vyzkoušet. To video od Petra
na jiném vláknu bylo s Favoritem? Tam by to mělo jít. Mějte se blaze.


Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Tak nevim ani při dobrý vůli se mi nedaří přihlásit.
Aj mi to napsalo že už sem ůčet aktivoval a nic.
Tek asi pojedu inkonginto :P


Juraj

Co na to Policia?

Příspěvek od Juraj »

Nazdar borci,
Celí nápad jazdiť na vodu ma strašné zaujíma. Nakoľko benzín je strašné drahý!!!
Skôr ako sa do toho pustím chcel by som sa spýtať čo na to povie STK ale hlavne polícia ak ma zastaví. Neviem ako vysvetlím reaktor v motore alebo v kufri. Napadlo ma aj že by som si dal do favorita nainštalovať LPG systém, ale netankoval by som LPG ale náš vodíkoví plyn. Viem je to veľmi komplikovane a nebezpečné stláčať tu to vodíkovú zmes. Vie niekto ako sa dá vodík úplne oddeliť z tejto zmesi? Potom by to už nebol taký problém. Videl som na nete kompresory na stláčanie vodíku... A toto cele len kvôli legislatíve. Nechcem aby mi nasolili pokutu, zobrali vodicak a kto vie čo ešte. Ma s týmto niekto skúsenosti? Dalo by sa to vôbec použiť cez LPG systém v prípade že by sme mali kvapalný vodík? Velmo pekne ďakujem za odpovede.


chiq
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1546
Registrován: čtv 01 lis 2007 8:41
Bydliště: Trnavský kraj
Dal: 2 poděkování
Dostal: 1 poděkování

Re: Referát

Příspěvek od chiq »

carpy.t píše:Trochu jsem vynechal krásné ženy, ale výbuchy a rychlá auta zůstali :lol:
Aké sú výsledky?


Odpovědět

Zpět na „Stavebnice“