Aktuálně: Probíhá přechod na novou verzi fóra. Postupně bude upravován vzhled a funkčnost fóra. Nahlaste prosím nalezené chyby...

zvaranie TIG s inventorom

Souhrn základních informací k jednotlivým projektům.

Moderátor: belamachina

la
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1854
Registrován: úte 06 úno 2007 19:04
Bydliště: Brno
Dal: 761 poděkování
Dostal: 238 poděkování

za studena

Příspěvek od la »



pepe
Zasloužilý člen
Příspěvky: 693
Registrován: ned 21 říj 2007 23:50

Příspěvek od pepe »

La , zaujímaví link , davam ti bodík . Lajoš , s tou ,,pastov" nie si daleko od pravdy , bez néj si pri ,,hline" ani neškrtne . Pri spájkovaní nie je dvoležitá len ,,chémia" ale aj náradie a isté znalosti z oboru . Tá hlúposť , čo sa tiahne celím fórom ,, Teoria je na nič , počíta sa prax" platí len dovtedy , kým sa neobjavia problémi a tie su pri vývoji čohokolvek vždy . O tom to je . Pepe
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Dobrý karbaník vie , že aj oko je možné prebiť .
belamachina
Zasloužilý člen
Příspěvky: 328
Registrován: stř 17 led 2007 1:59
Dostal: 1 poděkování

Re: za studena

Příspěvek od belamachina »

la píše:trubky v technice i AL: http://www.ledocom.cz/Www/text_096.php?str=241
to je zaujimave to som netusil ze to ide tak jednoducho krimpovat :-)


la
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1854
Registrován: úte 06 úno 2007 19:04
Bydliště: Brno
Dal: 761 poděkování
Dostal: 238 poděkování

.

Příspěvek od la »

No laciný to zrovna není ,ale je to rychlý,tady je komplet: http://www.ledocom.cz/lczbusi_02.html
tady pozor lepíto a drží jak s..ňa aby někdo nemusel k doktorovi http://www.ledocom.cz/Www/text_087.php?ID=149&akce=0.80


belamachina
Zasloužilý člen
Příspěvky: 328
Registrován: stř 17 led 2007 1:59
Dostal: 1 poděkování

ciste barium kov nie zluceniny

Příspěvek od belamachina »

neviete kto vyraba alebo predava barium 99,9% cistoty?
netusite co to moze stat?
uz to hladam druhy den na nete a stale nachadzam len zluceniny s ciny


jarda ovčák svitavy

Příspěvek od jarda ovčák svitavy »

Napiš sem a uvidíš. Kontakt najdeš tady:http://www.hichem.cz/web/cz/chemikalie.php


edob
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: sob 23 črc 2016 17:31

Re: zvaranie TIG s inventorom

Příspěvek od edob »

Poradí niekto ako najlepšie začať zvar dvoch plechov na tupo, aby sa hneď na začiatku spojili. Začnú sa taviť každý samostatne a nechcú sa spojiť. Pokiaľ je plech len rozstrihnutý a na konci je v kuse, tak od tohoto miesta nie je problém začať zvárať, ide to perfektne, dokonca aj bez prídavného materiálu.


la
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1854
Registrován: úte 06 úno 2007 19:04
Bydliště: Brno
Dal: 761 poděkování
Dostal: 238 poděkování

Re: zvaranie TIG s inventorom

Příspěvek od la »

edob píše:začať zvar dvoch plechov na tupo, aby sa hneď na začiatku spojili. Začnú sa taviť každý samostatne a nechcú sa spojiť. Pokiaľ je plech len rozstrihnutý a na konci je v kuse, tak od tohoto miesta nie je problém .....
Obvykle je to třeba podložit oba dva plechy (lépe přisvěrkovat) dobře elektrovodivým materiálem třeba CU , předehřev materiálu při metodě TIG se taky vyplatí.


Odpovědět

Zpět na „BAZA ZNALOSTI - FAQ K PROJEKTOM“