Aktuálně: Probíhá přechod na novou verzi fóra. Postupně bude upravován vzhled a funkčnost fóra. Nahlaste prosím nalezené chyby...

Karbanovo vlákno

Poznatky, nápady, myšlenky...
Odpovědět
Tuco
Zasloužilý člen
Příspěvky: 243
Registrován: stř 10 zář 2008 17:53
Dostal: 10 poděkování

Re: Chemtrails

Příspěvek od Tuco »

No je to docela logický, křídlo je aerodynamicky nejvíc zatížená plocha na letadle a intenzivnější vír než indukovanej se tam hledá těžko. Podívej se na nějaký video kde akrobatí stíhačka, tam to bejvá hezky vidět. Na tom letadle je prostě spousta míst náchylnějších k něčemu takovýmu.


ťuťu
Starší člen
Příspěvky: 148
Registrován: pát 06 kvě 2011 8:48
Dal: 3 poděkování

Re: Chemtrails

Příspěvek od ťuťu »

Tuco píše:.. křídlo je aerodynamicky nejvíc zatížená plocha na letadle a intenzivnější vír než indukovanej se tam hledá těžko. ....
Křídlo je zatížený z hlediska víření úplně stejně, jak třeba sloupek antény, plůtek nebo cokoli jinýho, co vyčnívá.
Proč jsou asi často vidět stopy od wingletů a ne zrovna od celý odtokový hrany křídla?
Stopu by udělal i obyčejná lžíce, vystrčená z trupu ven určitě dřív, než by stopa vznikll aod tý odtokový hrany.


Tuco
Zasloužilý člen
Příspěvky: 243
Registrován: stř 10 zář 2008 17:53
Dostal: 10 poděkování

Re: Chemtrails

Příspěvek od Tuco »

ťuťu píše:Proč jsou asi často vidět stopy od wingletů a ne zrovna od celý odtokový hrany křídla?
Winglet se nachází právě v místě vzniku indukovaného víru. Na konci křídla pak v důsledku interakce víru s volným proudem objevuje oblast s nižším tlakem, než na zbytku křídla (nízký tlak je podmínkou pro kondenzaci páry a vznik viditelných čar).
Jinak zatížení ploch letadla tlakem rozhodně není všude stejný, to by to pak ani neletělo.


Odpovědět

Zpět na „Akord“