Znižovanie spotreby u dieselových motorov

Vodík, plasma, orgon... a spalovací motory.
mahatma

Znižovanie spotreby u dieselových motorov

Příspěvek od mahatma »

vlákno čisté - poo.

táto téma síce nie je o voľnej energii, ale myslím, že by mohla zaujať. zatiaľ sa mi podarilo priemernú spotrebu znížiť o 1,3l/100 km ( z 8,3) bez zásahu do palivového čerpadla ionizáciou nasávaného vzduchu nerezovou mriežkou pod vysokým napätím. pracujem ešte na systéme orgónového generátora, ktorý pracuje podobne ako joe cell, ale je použiteľný aj pri vznetových motoroch.do marca budem mať viaceré varianty odskúšané v praxi. očakávam zníženie spotreby o 30 - 50% oproti normálu....keď to bude funkčné, hneď to tu zverejním.....


Uživatelský avatar
KEXIK
Starší člen
Příspěvky: 171
Registrován: čtv 23 lis 2006 17:59
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: znižovanie spotreby u dieselových motorov

Příspěvek od KEXIK »

MMMM to by si ma potesil mam doma Citroen Berlingo 1.9D

CAFF KEXIK


VE je buducnost ale malo ludi to chape
informacie,schemy,foto o vyvijacoch http://www.h2o-energia.wz.cz
KAWA
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: pát 01 pro 2006 17:39

Re: znižovanie spotreby u dieselových motorov

Příspěvek od KAWA »

mahatma píše:táto téma síce nie je o voľnej energii, ale myslím, že by mohla zaujať. zatiaľ sa mi podarilo priemernú spotrebu znížiť o 1,3l/100 km ( z 8,3) bez zásahu do palivového čerpadla ionizáciou nasávaného vzduchu nerezovou mriežkou pod vysokým napätím. pracujem ešte na systéme orgónového generátora, ktorý pracuje podobne ako joe cell, ale je použiteľný aj pri vznetových motoroch.do marca budem mať viaceré varianty odskúšané v praxi. očakávam zníženie spotreby o 30 - 50% oproti normálu....keď to bude funkčné, hneď to tu zverejním.....
Ahoj,
to mě zajímá, můžeš sem dát více informací, schémátko, fotka, mám dieslový MB z roku 85, silný spolehlivý vůz bez zbytečné elektroniky dostatečně dimenzovaný na léta spolehlivého provozu. Snížení spotřeby rozhodmě bodne, rozptýlit oblaky kouře při podřazení by se taky nestratilo

Hodně úspěšných pokusů.


mahatma

Příspěvek od mahatma »

schému nepošlem, nemám. vďaka svojej lenivosti som použil čo som mal doma. ako zdroj VN používam napájanie plazmovej gule. je možné použiť akýkoľvek zdroj VN, či už násobič, alebo trafo....
foto dodám budúci týždeň....

poradí mi niekto, ako zmerať VN, aby som vedel, koľko tam vlastne mám?


Uživatelský avatar
Merlin
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1764
Registrován: sob 21 říj 2006 0:32
Bydliště: Severní Morava
Dostal: 54 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Merlin »

mahatma píše:schému nepošlem, nemám. vďaka svojej lenivosti som použil čo som mal doma. ako zdroj VN používam napájanie plazmovej gule. je možné použiť akýkoľvek zdroj VN, či už násobič, alebo trafo....
foto dodám budúci týždeň....

poradí mi niekto, ako zmerať VN, aby som vedel, koľko tam vlastne mám?
http://www.geocities.com/CapeCanaveral/ ... oildrv.htm


The hardest part of being a teacher is not teaching what I know but knowing what not to teach.
-----------------------------------------------------
Uživatelský avatar
Smolař
Stálý člen
Příspěvky: 72
Registrován: sob 26 lis 2005 20:34
Bydliště: U Plasmy

plasma

Příspěvek od Smolař »

Tohle je lepťí, mám to sestrojené a fachá to perfektně... jenom místo ty d1 dam dej něco rychlého protože nebudeš stíhat kupovat Fety.

http://coup-de-loup.business.t-online.d ... Dingle.htm


Brečím když tankuji drahý benzín
KAWA
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: pát 01 pro 2006 17:39

Princip snižování spotřeby

Příspěvek od KAWA »

Chtěl jsem se zeptat skušených motorářů, jaký je princip snižování spotřeby pomocí ionizace nasávaného vzduchu. Domnívám se, že se jedná o zlepšení spalování pomocí ozónu, který vzniká působením VN.
Ozón , je velice reaktivní a proto výbušný, ikdyž v takto malé koncentraci výbušný není. Obávám se, že ozón může poškodit motor, má totiž silně oxidační účinky, protože uvolňuje jednoatomový kyslík mnohem snadněji než dvouatomový. Také velmi intenzivně narušuje pryž a jiné organické sloučeniny. Obávám se abych pomocí ionizátoru nenapáchal jíc škody jako užitku. Mohl by někdo moje obavy potvrdit nebo vyvrátit? Popřípadě popsat správný princip šetření paliva pomocí ionizátoru. Také jsem slyšel, že se dříve používalo k šetření paliva a zvýšení výkonu motoru nasávání vlhkého vzduchu, takže jednu dobu kutilové montovali do svých plechových miláčků zvlhčovače různých konstrukcí. Na netu jsem žádný návod na zvlhčovač nenašel a jediný so mě napadlo je probublávání. Neví někdo víc?


mahatma

Příspěvek od mahatma »

v niektorých výkonnejších TDI motoroch je v saní osadená mriežka, na ktorú je privedené VN. to viem od mechanikov.....


Uživatelský avatar
Edgar
Zasloužilý člen
Příspěvky: 201
Registrován: stř 29 lis 2006 18:10
Bydliště: Brno
Dal: 2 poděkování
Dostal: 24 poděkování
Kontaktovat uživatele:

KAWA

Příspěvek od Edgar »

Nevím jak jsi na tom a angličtinou, ale zkus si vygooglovat "water injection". Získáš spoustu odkazů. Nebo "vstřik vody" na seznamu....Ale to sou základní věci chlape!


Ještě u elektrotechnickýho vesla, ňákou dobu moh by sedět Tesla.
KAWA
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: pát 01 pro 2006 17:39

Re: KAWA

Příspěvek od KAWA »

Děkuji za optání, moje angličtina sice není nic moc, ale jsem schopen si lecos přečíst a použít i slovník. V sekci plazmacar je mnoho užitečných informací jak anglicky tak i česky. Nasávání vlhkého vzduchu a vstřikování vody je kvantitakivně liná liga. Zajímám se o možnost zlepšení spalování nebo snížení spotřeby, jednoduchou úpravou bez velkých konstrukčních úprav a velkého nebzpečí poškození motoru. Chci to implementovat do auta kterým denně jezdím do práce, možná budu už od února jezdit na kole, taková je krutá zima, přesto bych nerad něco poškodil neuváženým experimentem. Ionizace vzduchu nebo jeho zvlhčování se mi zdálo jako vhodná možnost. Další diesel na experimenty nemám. Na experimenty jsem vyčlenil motor ze Š100. Rád bych jezdil na vodu nebo vodík, ale to bude ještě dlouhá cesta. Odpalování vodní mlhy se být velice slibné.
Hodně zdaru při pokusech


KAWA
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: pát 01 pro 2006 17:39

Příspěvek od KAWA »

mahatma píše:schému nepošlem, nemám. vďaka svojej lenivosti som použil čo som mal doma. ako zdroj VN používam napájanie plazmovej gule. je možné použiť akýkoľvek zdroj VN, či už násobič, alebo trafo....
foto dodám budúci týždeň....

poradí mi niekto, ako zmerať VN, aby som vedel, koľko tam vlastne mám?
Ahoj,
Z čeho jsi prosím tě vykuchal tu nerez mřížku, z nějakého odpadu, kávovaru, větráku, nebo jsi koupil tahokov? Myslíš, že jiný kov, třeba hliník by korodoval?


mahatma

Příspěvek od mahatma »

mám k dispozícii nerezové sito, z drátu priemeru 0,5mm oká 1x1xmm. z toho myslím, že by sa dal použiť aj hliník...


Uživatelský avatar
Edgar
Zasloužilý člen
Příspěvky: 201
Registrován: stř 29 lis 2006 18:10
Bydliště: Brno
Dal: 2 poděkování
Dostal: 24 poděkování
Kontaktovat uživatele:

KAWA

Příspěvek od Edgar »

Jé promiň, nechtěl jsem se tě nijak dotknout, měl jsem na mysli to vyhledávání né jazyk! Ale když jsme u toho předělávání aut tak musím říct že mi to taky nedá spát. Ta moje kráva žere 11/100km lehkou nohou a do práce jezdím přes město, tak pořád přemýšlím jak tu spotřebu omezit bez omezení jízd. Bohužel mám benál tak tam tou vodou asi moc nenadělám, při kompresním poměru jaký mají benzináky. Možná stojí za pokus ionizace vzduchu, ale přiznám se že se bojím náhodného vznícení směsi v sacím kanále...A na jiný auto nemám. Zatím šetřím předvídavým způsobem jízdy, neni to to pravý ořechový, ale někdy dám i město za průměr 9/100km. Kdybych měl nafťák tak jezdím na rostlinný olej Tesco za 13,50,- :lol:
Ať se daří


Ještě u elektrotechnickýho vesla, ňákou dobu moh by sedět Tesla.
KAWA
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: pát 01 pro 2006 17:39

Re: KAWA

Příspěvek od KAWA »

Všechno v pohodě, mě to bere tak 8-10l nafty na 100km. Taky nechci zrušit auto nějakým experimentem. O oleji jsem přemýšlel, hledal a moc jsem toho nenešel. V podstatě jsem zjistil, že je třeba předehřívat olej před vstřikováním, používat do motoru kvalitní olej a častěji měnit. Mám pocit že tu někdo psal, že na olej jezdí. Třeba by mohl poradit. U benzíňáků prý pomáhá výkonnější zapalování, kapacitní nabo vysokofrekvenční.

Zdar


Uživatelský avatar
Palo
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4207
Registrován: úte 08 srp 2006 18:01
Bydliště: Brno
Dal: 41 poděkování
Dostal: 451 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: KAWA

Příspěvek od Palo »

KAWA píše:U benzíňáků prý pomáhá výkonnější zapalování, kapacitní nabo vysokofrekvenční.
Počkej, chceš říct, že benzíňák jezdí na olej?


Nemáme žádnou vládu, jen nepostižitelnou mafii.
Co si můžeš ověřit, si ověř. Ulhaných byznysmanů jsou hromady.
Odpovědět

Zpět na „Auto na alternativní pohon“