Open Source projekty

Úspěšně replikované otevřené projekty...

Moderátor: sano

lajos
Zasloužilý člen
Příspěvky: 2444
Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
Bydliště: Liberec
Dal: 471 poděkování
Dostal: 212 poděkování

494-594

Příspěvek od lajos »

594 je jakoby výběrová 494. Za tím účelem jak se to tady použije, by měli být zaměnitelný.


lajos
Zasloužilý člen
Příspěvky: 2444
Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
Bydliště: Liberec
Dal: 471 poděkování
Dostal: 212 poděkování

rolls roys

Příspěvek od lajos »

Tvé přirovnání je trochu nepřiměřené, do datasheetu jsem se díval, sice ne každý řádek jsem porovnával, ale již dříve jsem se s tím zabýval. Jsem se k tomu tady přimíchal aby jste zas něco zbytečně nekomplikovali.


Maco
Stálý člen
Příspěvky: 85
Registrován: pon 28 led 2008 21:47
Dal: 1 poděkování
Kontaktovat uživatele:

predzápal

Příspěvek od Maco »

Sano,ak tomu dobre rozumiem tak BOB nastavuje na motore10 stupnovy pozápal?mne to anjlešie funguje klasicky 7 st.predzápal.Skušal som točiť rozdelovač ale 7 bolo vždy idealne.


Uživatelský avatar
sano
Zasloužilý člen
Příspěvky: 942
Registrován: stř 08 úno 2006 23:48
Dostal: 18 poděkování

Macovi

Příspěvek od sano »

Ahoj Maco,

tak ďaleko ešte nie sme,
teraz sme dokončili vodíkový šetrič, potom, keď zistíme ako pracuje, sa pustíme do Boba. Potom budeme kovanejší a budeme vedieť povedať ako to nastaviť.
sano


1220
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1719
Registrován: úte 09 led 2007 12:49
Bydliště: Praha
Dal: 1 poděkování
Dostal: 20 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: predzápal

Příspěvek od 1220 »

Maco píše:Sano,ak tomu dobre rozumiem tak BOB nastavuje na motore10 stupnovy pozápal?mne to anjlešie funguje klasicky 7 st.predzápal.Skušal som točiť rozdelovač ale 7 bolo vždy idealne.
Jen teoreticky: zdá se , že záleží na celkové izolovanosti sacího potrubí včetně karburátoru, dál závisí na izolovanosti motoru vůči zemi. Protože máš ve vyvíječi olovo , nahrazuje se tím tetraetyl olovo v benzínu, takže Tvůj motor by měl mít větší odolnost vůči samozápalu, de facto podobnou jako benzín . Ale také závisí na vhkosti vzduchu. Motor v aute to je vlasně kondenzátor :shock:
můj zkušební motor je zatím nepřipojený :(
K.
Co se týče Laureáta: Možná to nevíte pane, ale krystalka jde udělat z plomby přímo v zubu.Problém je ale ten , že to někoho bolí a někoho ne.
Zkuste si to ;)
Najděte si něco o Vortexu, třeba zjistíte, že to není taková konina jak /to chápu/ vypadá na první pohled/ :shock: 111, 112
K.
Naposledy upravil(a) 1220 dne sob 02 úno 2008 8:28, celkem upraveno 1 x.


Laureát

Kondenzátor

Příspěvek od Laureát »

Motor v aute to je vlasně kondenzátor
Jasně, převodovka je vlastně cívka. Ještě připojit detektor, anténu, zem a sluchátka a máš krystalku hotovou. Plynovým pedálem si můžeš naladit Zákrutu a vesele poslouchat.


Uživatelský avatar
Aquarius1
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1195
Registrován: ned 16 pro 2007 0:43
Bydliště: Planeta Země
Dal: 5 poděkování
Dostal: 20 poděkování

Re: Kondenzátor

Příspěvek od Aquarius1 »

Laureát píše:
Motor v aute to je vlasně kondenzátor
Jasně, převodovka je vlastně cívka. Ještě připojit detektor, anténu, zem a sluchátka a máš krystalku hotovou. Plynovým pedálem si můžeš naladit Zákrutu a vesele poslouchat.
Opravdu smysluplná myšlenka :piss:


Věřím že v jednoduchosti bude ta pravá příčina neúspěchu dosavadního bádání,jelikož se bastlíme (a to i já) ve vymýšlení složitých mechanismů.
Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Kondenzátor

Příspěvek od Ilem »

Laureát píše:
Motor v aute to je vlasně kondenzátor
Jasně, převodovka je vlastně cívka. Ještě připojit detektor, anténu, zem a sluchátka a máš krystalku hotovou. Plynovým pedálem si můžeš naladit Zákrutu a vesele poslouchat.
Laureáte, když nevíš nic o elektrotechnice, tak se k tomu nevjadřuj. Motor je kondenzátor, jehož druhým pólem je země. Když budeš mít místo pneumatik železné obruče, tak to tak nebude. Ale to je zjednodušení, ve skutečnosti je to ještě složitěší.


"Dum spiro spero"
Ciceron
Uživatelský avatar
sano
Zasloužilý člen
Příspěvky: 942
Registrován: stř 08 úno 2006 23:48
Dostal: 18 poděkování

Macovi

Příspěvek od sano »

Našom cieľom nie je jazda na 100% vody. Máme skromnejšie ciele. Staviame šetriče. Mám za to, že šetrič bude pre širokú verejnosť ďaleko priateľnejší, vyvolá menší odpor, ako auto jazdiace len na vodu.Chceme dosiahnúť, aby zariadenie bolo tak jednoduché, aby si ho do auta mohol dať každý.
V šetričovej koncepcii, zatiaľ nepotrebujeme manipulovať s predzápalom. Ak kyslíková sonda zaregistruje bohatšie palivo, tak zníži spotrebu paliva. Všetko ostáva tak ako doteraz, len spotreba pôjde dole.

Čo sa týka Boba Boyca, jeho zariadenia, tak okrem profi verzie, ktorá bola tu uverejnená celá a doplnená vďaka Praktikovi aj o druhú stranu obostranného plošáku, čo uľahčí konštrukciu, existuje veľa verzií jeho vyvíjača. Od výkonu, ktorý sa pohybuje v oblasti šetričov až po zariadenia na úrovni p. Meyersa, alebo DD, ktoré umožňujú 100% jazdu na vodu. Podľa videí na webe, tak tieto 100% verzie sú výkonnejšie ako zariadenie p. Meyersa, alebo DD. Ale toto budem vedieť povedať isto, až to postavíme.


Uživatelský avatar
hapalainen
Starší člen
Příspěvky: 196
Registrován: stř 07 úno 2007 23:51
Bydliště: Norsko
Dostal: 1 poděkování

Je to možné?

Příspěvek od hapalainen »

Tak mi to nedalo a zkusil jsem jen tak pro zajímavost změřit v garáži kapacitu motoru proti zemi. Jeden drát měřáku na motor, druhý na vodovod, Naměřil jsem necelé 4 pF. Je to možné, nebo to špatně měří?


Hlavní je vyhrát zápas
Uživatelský avatar
sano
Zasloužilý člen
Příspěvky: 942
Registrován: stř 08 úno 2006 23:48
Dostal: 18 poděkování

Rozšírené údaje o malom elektrolyzére B.Boysa

Příspěvek od sano »

V prílohe uvádzam rozšírené údaje o malom sedem doskovom elektrolyzére Boba Boysa.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) sano dne pát 08 úno 2008 17:20, celkem upraveno 1 x.


Uživatelský avatar
sano
Zasloužilý člen
Příspěvky: 942
Registrován: stř 08 úno 2006 23:48
Dostal: 18 poděkování

Nový záver

Příspěvek od sano »

V závere článku je príklad pohonu motorovej kosačky na elektrolyzér B. Boyca.


Uživatelský avatar
sano
Zasloužilý člen
Příspěvky: 942
Registrován: stř 08 úno 2006 23:48
Dostal: 18 poděkování

Kompletná elektronika vyvíjača B.B

Příspěvek od sano »

V prílohe pripájam návod na kompletnú elektroniku od úspešných replikantov vedených B.B.
Prepáčte, dávam to tu druhýkrát, a stále to nemá tú štábnu kultúru.
Je tam šablóna na výrobu transformátoru, popis výroby transformátora, a návod na kompletnú elektroniku.
Podľa tohto návodu stavia aj naša skupina.
Je tu skutočne z elektroniky všetko.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Uživatelský avatar
sano
Zasloužilý člen
Příspěvky: 942
Registrován: stř 08 úno 2006 23:48
Dostal: 18 poděkování

Karma

Příspěvek od sano »

Prosím karmu za toto fórum mi nedávajte. Viac si ju zaslúžia tí ktorí prichádzajú s vlastnými riešeniami. Ja som len dal na obrazovku to, čo som vyčítal na internete. Môj prínos v porovnaní s tými, ktorí denne laborujú v garáži je zanedbateľný.
Takže symbolicky všetku karmu, ktorú so dostal za toto vlákno dávam tým, ktorí na fórum prinášajú svoje riešenia.


Uživatelský avatar
Aquarius1
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1195
Registrován: ned 16 pro 2007 0:43
Bydliště: Planeta Země
Dal: 5 poděkování
Dostal: 20 poděkování

Re: Karma

Příspěvek od Aquarius1 »

sano píše:Prosím karmu za toto fórum mi nedávajte. Viac si ju zaslúžia tí ktorí prichádzajú s vlastnými riešeniami. Ja som len dal na obrazovku to, čo som vyčítal na internete. Môj prínos v porovnaní s tými, ktorí denne laborujú v garáži je zanedbateľný.
Takže symbolicky všetku karmu, ktorú so dostal za toto vlákno dávam tým, ktorí na fórum prinášajú svoje riešenia.
Jen nech na hlavě.Každá informace má cenu,někdo bastí v garáži a někdo sosá z internetu a předává dál,to je kolikrát větší pomoc než si myslíš.


Věřím že v jednoduchosti bude ta pravá příčina neúspěchu dosavadního bádání,jelikož se bastlíme (a to i já) ve vymýšlení složitých mechanismů.
Odpovědět

Zpět na „OPEN SOURCE PROJEKTY“