Spořič paliva

Návrhy konkrétních zařízení.
Odpovědět
pistt
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: ned 26 pro 2010 16:29

Re: úspora nafty a mag. pole

Příspěvek od pistt »

Tuco píše:Nevím, jestli to patří přesně sem, ale vím že se to tu někde na fóru přetřásalo...kdyžtak prosím o přesun.
Technický týdeník 21/2008 píše:Silné elektrické pole snižuje spotřebu nafty

Americký fyzik R. Tao a členové jeho týmu na Temple University ve Filadelfii vyvunuli jednoduché zařízení, které podstatně snižuje spotřebu nafty ve vznětových motorech. Půlroční zkoušky v automobilu Mercedes-Benz 300D na amerických dálnicích vykázaly snížení spotřeby nafty ze 7,4 na 6,2 l/100km, což je úspora přes 16%. V městském provozu bylo dosaženo úspory o něco nižší, od 12 do 15%, píše odborný časopis Energy and Fuel.
Zařízení sestává z několik centimetrů dlouhého válce, který je namontován před vstřikovací trysku. Ve válci vládne silné elektrické pole, které rozřeďuje protékající naftu, jež se v motorovém válci důkladněji rozpráší a její spalování je účinnější a čistší. Spotřeba proudu pro vytvoření elektrického pole je nízká. Při zkouškách v laboratoři stoupl výkon motoru o 20,4% a snížil se obsah oxidů dusíku ve výfukových plynech.
Bohužel, žádné bližší podrobnosti, snad to není kachna...

Bohuzel nic jsem nenasel ale neni to jen spatne pochopeni novinaru nebo zasterka vyroby. Vysoke nepeti tam je proti palubni siti vozidla. Je tam 50v-80v je to ovladaci napeti elktroventilu vstrikovace paliva mam to dene v rukach.


pistt
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: ned 26 pro 2010 16:29

SPORIC PALIVA

Příspěvek od pistt »

Metiu píše:OK

A ako to teda odporucate zapojit ? Pred alebo az za vahu vzduchu ?

Za vahu by sa dal vyvijac zapojit len na hadicku od posilovaca brzd. V tom pripade by sa mozno zoslabil ucinok posilovaca. A mozno nie , neviem.

Pokud neco pripojis do systemu sani posilovace brzd snizis podtlak sani vyvijen na membranu posilovace a tim snizis jeho ucinost.


Pelor
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: stř 01 lis 2006 21:00
Bydliště: Trebic
Kontaktovat uživatele:

Re: SPORIC PALIVA

Příspěvek od Pelor »

Nevim proc by se tim nutne musel snizit vykon posilovace, pokud to je uzavreny system, pouze bude trvat dele dozazeni max podtlaku a predpokladam, ze dobrovolne si diru do hadice od brzdoveho posilovace nikdo normalni neudela...... mimichodem ovladaci napeti na elmag CR vstrikovacich je 80V z duvodu rychlejsiho otevreni trysky a ne ionizace nafty.Na Piezoelektrickych CR vstrikovacich je 200-300V . Nevim co mas denne v rukach, ale evidentne netusis jak to funguje


Uživatelský avatar
Bulganin
Stálý člen
Příspěvky: 33
Registrován: pát 16 říj 2009 20:34
Dostal: 1 poděkování

Magnetický spořič

Příspěvek od Bulganin »

Pánove vymejšlíte složité věci a přitom v jednoduchosti je krása. Nikdo jste na to nepřišel. Stačí dát na ssací hadici tohle:
http://victory-media.takeit.idnes.cz/bi ... 775?125711
A je hotovo a spoří. Je to úplně bez práce. Ještě koupím jeden a zkusím ho dát na plastovou palivovou hadici.


martin11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4090
Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
Dal: 384 poděkování
Dostal: 243 poděkování

Re: Magnetický spořič

Příspěvek od martin11 »

...kolik to spoří ...magnet na sání....mě 2 magnety z hard disku na palivu spoří tak 0,2 l na 100...napiš jak dlouho jsi měřil bez magnetů a jak dlouho s magnety..../ nejříve je ale dobré, koupit nový vzduchový filtr...!!!.../ m11 :lol:


... věřím, že se " TO " povede ......
Uživatelský avatar
Pego
Zasloužilý člen
Příspěvky: 612
Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
Dal: 29 poděkování
Dostal: 19 poděkování

Re: Magnetický spořič

Příspěvek od Pego »

Bulganin píše:Pánove vymejšlíte složité věci a přitom v jednoduchosti je krása. Nikdo jste na to nepřišel. Stačí dát na ssací hadici tohle:
http://victory-media.takeit.idnes.cz/bi ... 775?125711
A je hotovo a spoří. Je to úplně bez práce. Ještě koupím jeden a zkusím ho dát na plastovou palivovou hadici.
:good: mas plus. nikda by me nenapadlo ze nekdo bude myslet i na dusevni pohodu automobilu :shock:
"Účinky tohoto bioregulátoru na tělesnou i duševní kondici jsou známy po celém světě. Spojuje výhody tradičního působení permanentních magnetů

(původních a osvědčených magnetických náramků ze 60. let minulého století) a tvarového zářiče, reguluje mozkové vlny ALFA a BETA. Bioregulátor je schopen odstranit z organismu statickou elektřinu, škodlivé záření vycházející z jiných osob, nebezpečných předmětů i škodlivé elektronické záření vycházející například z televize, mob.telefonů, ale i mikrovlnné trouby. ALFA vlny (pravé zápěstí) působí na nervovou soustavu: deprese, fobie, a tělesnou únavu, bolesti hlavy, svalů, krku, revma, nespavost, astma, cukrovku atd. BETA vlny (levé zapěstí) působí na oběhovou soustavu: srdeční vady, zvýšený tlak, bušení srdce, ucpané cévy, trombóza, křečové žíly atd. Bioregulační náramky nabízíme ve dvou velikostech ( 19 cm a 21 cm) ve stříbrném a zlatém provedení."


1220
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1719
Registrován: úte 09 led 2007 12:49
Bydliště: Praha
Dal: 1 poděkování
Dostal: 20 poděkování
Kontaktovat uživatele:

objevujte,objevujte znovu

Příspěvek od 1220 »

obávám se , že magnet je součástí již zveřejnělých spořičů UF, měl jsem to na autě ke všeobecné spokojenosti mojí i auta , taktéž
bez ufka to maká příteli karkulkovi na vozidle.
Pod pojmem uf nám na mysli suchý spořič UF. V obou případech bylo použito neodymu.
někde jsem četl, že byl jeden zvěrodoktor, který přidával zviřatům stopová množství vzácných kovů do jídla a ona pak žila déle.Mezi nimi byl i neodym.
Nakolik je toto pravdivá info ale netuším.
Trochu guláš, že ? :oops:
Dejte si chutnat. :D
;)
K.


Uživatelský avatar
hapalainen
Starší člen
Příspěvky: 196
Registrován: stř 07 úno 2007 23:51
Bydliště: Norsko
Dostal: 1 poděkování

Náramek

Příspěvek od hapalainen »

Dal bych ho i na koncovku výfuku, s tím mám dobré zkušenosti ale muselo by se to nějak zakrýt jinak by to ukradli.


Hlavní je vyhrát zápas
Uživatelský avatar
lepič
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: stř 14 úno 2007 21:25

aby to neukradli

Příspěvek od lepič »

Co takhle udělat tu koncovku z nerezu dvouplášťovou a mezi ty pláště schovat ty magnety. Vypadalo by to jako tuning a nikoho by nenapadlo že tam něco je.


Uživatelský avatar
poota
Zasloužilý člen
Příspěvky: 5830
Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
Bydliště: Praha
Dal: 1692 poděkování
Dostal: 2418 poděkování

Re: Náramek

Příspěvek od poota »

hapalainen píše:Dal bych ho i na koncovku výfuku, s tím mám dobré zkušenosti ale muselo by se to nějak zakrýt jinak by to ukradli.
Pokud netrváš zrovna na náramku, je řešení prosté a jednoduché.
Dva neodymy strčíš zezadu do výfuku (nebo koncovky) dovnitř orientované tak, aby se navzájem přitahovaly. Radostně se Ti k výfuku přicucnou, případně je můžeš ještě něčím zastrčit mimo dosah nenechavých prstíků.
Zvenku jsou stejně nanic, pokud zrovna nemáš výfuk z nerezu 316L.

Zdravím - poota


Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
Uživatelský avatar
hapalainen
Starší člen
Příspěvky: 196
Registrován: stř 07 úno 2007 23:51
Bydliště: Norsko
Dostal: 1 poděkování

zkoušel jsem

Příspěvek od hapalainen »

Dát je dovnitř nemůžu, protože ta koncovka je nerezová. Zkoušel jsem to pokusně mít je přilepené na tenkostěnné plastové trubce zastrčené dovnitř, ale výsledk byl horší. Možná to bylo tím, že se zmenšil průřez roury.


Hlavní je vyhrát zápas
Uživatelský avatar
poota
Zasloužilý člen
Příspěvky: 5830
Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
Bydliště: Praha
Dal: 1692 poděkování
Dostal: 2418 poděkování

Re: zkoušel jsem

Příspěvek od poota »

hapalainen píše:Dát je dovnitř nemůžu, protože ta koncovka je nerezová. ..
Začínám chápat :D
A dát to přímo do výfukového potrubí? Myslím ještě před tu nerezovou parádu.

Zdravím - poota


Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
bedaa
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: čtv 16 říj 2008 19:26

spořič

Příspěvek od bedaa »

Ahoj,přispěji s trochou do mlýna pro začínající vodíkáře .Zakoupil jsem spořič ala suchá buňka od moravské firmy greenway /jednavodu.cz/a namontoval do starší toyoty yaris verso 1.4 d-4d /turbodiesel 55kW/.Normálně jezdí auto se spotřebou 5l/100km,po vyladění na hodnotu proudového odběru 5-6 A jsem jezdil za 4,15.Chce to přikoupit i frekvenční regulátor,aby to mohl člověk trochu ovlivňovat.Subjektivně se mi zdá,že to spoří hlavně v městském provozu,což bohužel není můj případ.Jinak komunikaci s dodavatelem zařízení hodnotím jako dobrou.


Uživatelský avatar
Jim68
Zasloužilý člen
Příspěvky: 668
Registrován: úte 29 zář 2009 14:36
Dal: 1 poděkování
Dostal: 26 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: spořič

Příspěvek od Jim68 »

No prosím. Díky za info. Napiš jak to chodí taky jinak - kolik to žere vody a katalyzátoru a tak... Dík!


Jim68
Be happy!
bedaa
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: čtv 16 říj 2008 19:26

to jim68

Příspěvek od bedaa »

Spotřebu vody ve spořiči mohu pouze hrubě odhadnout na 1dcl na 200km,jinak slabší stránkou je čištění vyvíječe od kalů tzn. rozebrání po zhruba 3000km /poprvé je to dříve/.Spotřebu nafty jsem měřil snad objektivně,palubní počítač průměrku neukazuje,takže po dotankování doplna.Na čem jsem se s dodavatelem neshodl bylo zapojení elektrod,podle mně bylo nejlepší zapojení -000+000- atd.,oni mají mezi 2 elektrickými deskami 5 neutrálních a to mi tedy moc nefungovalo.Každý motor se ale může chovat trochu jinak.
Jako přísadu do elektrolytu jsem použil potaš /K2CO3/.


Odpovědět

Zpět na „Stavebnice“