TRkové řady vyvíječů

Praktické informace...

Moderátor: sao

Odpovědět
Majkl1
Stálý člen
Příspěvky: 83
Registrován: úte 31 kvě 2011 5:47
Dal: 1 poděkování
Dostal: 7 poděkování

Crash, bum, bang!

Příspěvek od Majkl1 »

Táák a jsem bez prvního trka. Případným koumákům-amatérům (jako já) nedoporučuji zkoušet trko jako generátor HHO. Tenké dráty se už při odběru 8A zahřejou na značnou teplotu a ty co jsou nad hladinou způsobí celkem zajímavý akustický efekt se solidní tlakovou vlnou. :oops:
Ale mohu říci, že těch pár vteřin, než mi to ohodilo strop, to plynovalo teda zatraceně obstojně.
Takže zítra jdu shánět další drát. :roll:
M.


rado211
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: čtv 10 čer 2010 21:19

Re: bifilarne vinutie

Příspěvek od rado211 »

kykyrida píše:
rado211 píše:Vysvetlite mi niekto prosim ake je to bifilarne vinutie lebo neviem ci tomu spravne chapem
Jednoduše. Vezmi dvojlinku a namotej ji pěkně na plocho na nejaký válec. Konec té dvojlinky spoj (zkratuj). Magn. pole cívky se tímto vyruší. Rozměry a materiál dle účelu.



Obrázek
aha jasne diki moc :)


sao
Zasloužilý člen
Příspěvky: 393
Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
Bydliště: MORAVA
Dostal: 7 poděkování

TR 2011

Příspěvek od sao »

Žárovka 2W do série -- Vždycky -- kurňa Majkle a ostatní-- Já teda nevím, ale připadne mě, že se všichni budete muset naučit číst, nebo co.
Furt je to jedno a to samé dokola .

Chlapci moji chlupatí :enaughty:

Udělejte to tak, jak jsem to vymyslel, odzkoušel a do auta zapojil, a budete nad výsost spokojeni. Co ještě dodat. Snad jenom tolik, že jsem při zkouškách s TRkem šel až tak daleko, že to bylo prověřováno i na negativní vyzařování do prostoru nejenom kabiny, ale taky okolí.
No a proč jsem to dělal?
Protože mě samotnému z toho bylo tenkrát blbě a vycucalo to ze mě skoro všechnu Energii. Když mě Pišta tenkrát na setkání v Praze viděl a oměřil, tak se zděsil.
Toto prověřování prováděl můj kamarád Andrej Sándor a ještě další jeho kolegové. Po těchto zkouškách jsem celé zařízení kapku překopal, odzkoušel a až potom dal na Fórum.

Takže jak vidíte, -- žádné namotání drátku a šmitec. Musí se do toho čovek položit pěkně celej .
Proto Laser, proto všechno přesné, proto………………


Se týče toho Bifilárního vinutí :

Kykyrída, já Tě snad přerazím. Co to tady píšeš pro Rada za blbosti.
Bifilární vinutí jsou dva souběžně vinuté dráty. Na koncích nemusí být zákonitě spojené.

U TRka, NEJSOU.

A co třeba Trifilární ?? Taky bys to Kykyrída zauzloval ?


A Rado, nebylo nic jednoduššího, než zadat : http://cs.wikipedia.org/wiki/Bifil%C3%A ... inut%C3%AD
A měl jsi to z první ruky
:smoke:


Majkl1
Stálý člen
Příspěvky: 83
Registrován: úte 31 kvě 2011 5:47
Dal: 1 poděkování
Dostal: 7 poděkování

Re

Příspěvek od Majkl1 »

Já to vím, že je to o něčem jiném než o lýze a nějakým chlupatým vodíku. :lol:
Právě proto, že se mi nezamlouvala preciznost, kterou, ruku na srdce, ručním vrtáním prostě nedocílím a sám bys se musel vždy stydět, když bych se na to podíval, tak jsem si říkal, že do toho pustím proud. To, že to řachlo je jen moje blbost, protože jsem slyšel, jak to syčí, když při bublání káply stříkance na drát nad hladinou. Mohlo mě Trknout, že se něco zahřívá a že se to bude chlapcům z Hydrogenova a Oxygenova moc líbit. Další várka drátu je na cestě, takže .... :lol:
Další Trko bude taková dokonalá kopie, až si budeš říkat, že jsem ti ho ukradnul z auta. :P
Že nekacám, tak vedle tý dobrý buchty, je můj pavýtvor. :oops:
Tak doufám, že napotřetí už to obrázek veme :evil:
Tak ne. Co počtvrté? Ne. Dalších mnoho pokusů .......grrrrrrr
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


huhu
Zasloužilý člen
Příspěvky: 980
Registrován: ned 02 led 2011 17:48
Dal: 107 poděkování
Dostal: 23 poděkování
Kontaktovat uživatele:

w4g

Příspěvek od huhu »

http://www.water4gas.com/Large-Cars-and ... nders.html

Obrázek

Obrázek

A v dokumentu w4g-book1B-r6.pdf ( volně ke stažení po registraci ) je komplet návod i vychytávka pro diesel motory , kde bývá problém s podtlakem


bobor
Stálý člen
Příspěvky: 30
Registrován: úte 25 říj 2011 18:16
Dostal: 4 poděkování

Moje TRko

Příspěvek od bobor »

Takze prispejem aj ja mojim dielom :)

TRko ma 4 sekcie pricom kazda sekcia je navinuta bifilarne cize dvoma drôtmi ktore niesu spojene na konci. jeden + jeden -. Nakolko sa mi nechcelo vrtat diery tak som sa cestou z mesta zastavil v elektre a kupil som univerzalny plosny spoj ktory bol uz predvrtany. Napilil som oba konce do polovice a zasunul dokopy. Zalepil som to sekundakom a za 10 min som uz navijal :D Cela stavba mi trvala asi 2.5 hodiny. Navijanie islo lepsie ako som cakal takze uvidime.

Privod (eteru) do motora mam rieseny pomocou hadice s priemerom 16mm. Je to z toho dôvodu ze mam v nasavani umiestneny zmiesavac LPG s velkou priechodnostou vzduchu. Mam ho lebo tam planujem dat Mimov vyvijac. Priechodnost vzduchu je uplne super takze pocitam ze by mohol byt aj podtlak celkom OK. Ta priechodnost vzduchu je taka ze clovek moze cez ten zmiesavac normalne dychat a nebrzdi mu to nijako vzduch. Prebublavanie mam dve hadicky s vnutornym priemerom 6mm jednu z nich asi zapcham uvidim ako to bude bublat.

Dufam ze tie hadicky nebudu problem. Hlavne ta vacsia do motora!!!

Bude to testovane na aute: Octavia 1.6MPI 75kW ... aktualna spotreba okolo 6.8-7.2 L/100km
a potom Octavia 1.9TDI 66kW ... ktora ma spotrebu okolo 4.2 L/100km (chiptuning)

Uvidime, zariadenie namontujem pockam kym sa nabije. Pocitam ze to bude trvat take dva az tri dni. Nakolko je teraz zima tak rozmyslam ze tam dam len trochu vody na spodok nech mi to neroztrhne nadobu. Pripadne nedam tam vodu vôbec.

Doplnam informacie!!! : zariadenie som vlozil do nadoby, pripojil som merak a na meraku stale ukazovalo ako skace polarita. Evidentne si to nevedelo urcit kde a ako bude +/-. Nasledne som tam nalial vodu a okamzite vyskocilo napetie na 0,05V a pekne si urcilo kde chce mat + a kde minus. Nasledne som na tieto konce pripojil napetie zo zdroja zacalo to šumieť ako celaskon. Zdroj som ihneď odpojil. Teraz sa stabilne bez pripojenia drzi napetie na 0,53V. Takto to nahodim do auta a zapojim do serie 2W ziarovku nech to ma odber tak okolo 50-150mA. Konce kde bude + a minus si to urcilo same takze uvidime drzte palce :) Ten eter tam niekde je len ho musim pojedovat nech ide von :D :D :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


"Kapacita a indukcia, Páni- alebo laicky povedané, rezonancia. To sú zákony ovládajúce strunu na husliach aj zemetrasenie!" Nikola Tesla (1856 -1943)
bobor
Stálý člen
Příspěvky: 30
Registrován: úte 25 říj 2011 18:16
Dostal: 4 poděkování

Re: Moje TRko

Příspěvek od bobor »

Takze prve skusenosti: Octavia 1.6MPI rok vyroby 2011 november.

- do auta som to namontoval rano o 9:00 a isiel som sa previest vysledok ziadny... rovnaka spotreba... nakolko vieme ze zariadenie sa musi nejaku chvilku nabijat tak som ho tam nechal do vecera a s autom sa priebezne jazdilo. Vecer som sa isiel previest na nom a sa mi zdalo ze ma vyšší krutiaci moment lebo tahalo lepsie v nižších otackach a aj sa lepšie rozbiehalo. Nedalo mi to a spravil som okružnu jazdu pri ktorej viem že ked ju absolvujem tak sa musim velmi snazit aby som sa dostal na spotrebu 6.8L/100km normalne ocami to musim tlacit dolu a ist pomaly na volnobeh ku kazdej krizovatke.

- teraz sa podrzte po 10 hodinach co bolo zariadenie v aute som tuto jazdu spravil za 5.4L/100km !!!!!! :hip: :hip: :hip: :jump: a to som si roštoval veselo do zakruty 80-90. Pocitam ze sa to este trosku zlepsi v priebehu 2-3 dni :)

- nakolko vonku mrzne tak som ta dal vody len asi 2 cm a cele zariadenie som nahol mierne do lava aby sa na spodku nadoby vytvoril konusovy tvar. Cize aj keby TRko zamrzlo tak mi ho neroztrhne.

- Auto uplne pohode toci do cervenych cisel a nieje citit ziadne spomalenie alebo vykonovu dieru pri 6500ot/min !!!!. Neviem ci som ohluchol ale trochu sa stisilo. Ono bolo uz dost tiche aj predtym ale teraz je take ze stoji clovek vedla nastartovaneho auta a pocuje len jemny šum spod prednej kapoty.

Uz mam na plane spravit nove TRko ktore bude mat tak peknu zastavbu do motora ze ho tam ani nebude vidiet. Napojim to na pakovacie svetla nakoľko mam automaticke svietenie tak mi to spusti TRko hned po starte. :)


"Kapacita a indukcia, Páni- alebo laicky povedané, rezonancia. To sú zákony ovládajúce strunu na husliach aj zemetrasenie!" Nikola Tesla (1856 -1943)
Uživatelský avatar
laik
Zasloužilý člen
Příspěvky: 858
Registrován: sob 23 úno 2008 21:41
Bydliště: Brno
Dal: 36 poděkování
Dostal: 43 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: TRkové řady vyvíječů

Příspěvek od laik »

Bobor
krásné že se někdo ještě najde kdo experimentuje :good:
Myslím že v zimě tam vůbec žádnou vodu mít nemusíš, pokud není uplnej holomráz tak z venku si to vlhkýho vzduchu nasaje dostatečně......
A jinak výsledky při testování je nejlepší zprůměrovat až za několik měsíců dohromady.... přeci jen teď je hodně vlhký čas a bude úspora jinačí než než v mrazu, nebo suchu a při vodní náplni.....
Tak zas pak napiš jak to jde


Jsem svobodný, protože dělám to co chci a ne to co musím......
bobor
Stálý člen
Příspěvky: 30
Registrován: úte 25 říj 2011 18:16
Dostal: 4 poděkování

Re: TRkové řady vyvíječů

Příspěvek od bobor »

Dnes som nad tým premýšľal a ľudia čo majú problém s podtlakom nemôžu použiť TRko štýlom že:

- do TRka sa naleje napr 3cm vody... to bohate stačí aby bolo namočených minimálne 5 drôtov od spodku nádoby
- a hadičky na prebublávanie by sa zdvihli na 3,5cm aby neboli ponorené vo vode.

Tým by sa vyriešil podtlak lebo auto by si pekne ťahalo vzduch ako pri suchom TRku.
Voda by tam bola na 5 drôtov a taktiež by tam bola 90% vlhkosť

čo na to hovoríte??? bolo by to možné ???


"Kapacita a indukcia, Páni- alebo laicky povedané, rezonancia. To sú zákony ovládajúce strunu na husliach aj zemetrasenie!" Nikola Tesla (1856 -1943)
Uživatelský avatar
laik
Zasloužilý člen
Příspěvky: 858
Registrován: sob 23 úno 2008 21:41
Bydliště: Brno
Dal: 36 poděkování
Dostal: 43 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: TRkové řady vyvíječů

Příspěvek od laik »

Myslím že ta trocha vody není zas taková velká tlaková překážka, takže jestli tam dáš jen tři centimetry vody a hadičku na probublávání ponoříš do vody ten podtlak z auta to ani nezaregistruje.....takže bych řekl, ano i tato varianta je možná......


Jsem svobodný, protože dělám to co chci a ne to co musím......
bobor
Stálý člen
Příspěvky: 30
Registrován: úte 25 říj 2011 18:16
Dostal: 4 poděkování

Re: TRkové řady vyvíječů

Příspěvek od bobor »

Mam takú otázočku :) keďže sa tu celý čas bavíme o Eteri skúšal niekto experimentovať s Trkom pri použitím hliníku???

Hliník funguje ako izolant. Samotné JoeCell nefunguje bez prívodu do motora hliníkovou rúrou (presne určenej dĺžky). Neviem či tento jav presne platí aj pri Mimovom vyvíjači ale asi najskôr je to rovnaké lebo Peter610 použil hliníkovú rúru.

Samotný éter reaguje s vonkajším prostredím (asi fotónmi) preto je ho nutné odtieniť aby sa dostával priamo len do motora (vysvetľuje to aj fakt že JoeCell funguje lepšie s hliníkovými motormi)

Preto ma zaujíma či náhodou niekto nemá skúsenosti s obalením TRka hliníkom a použití hliníkovej hadice ako "pumpy vákua/eteru".


"Kapacita a indukcia, Páni- alebo laicky povedané, rezonancia. To sú zákony ovládajúce strunu na husliach aj zemetrasenie!" Nikola Tesla (1856 -1943)
Uživatelský avatar
wolf234
Starší člen
Příspěvky: 158
Registrován: sob 18 říj 2008 12:47
Bydliště: u pajkovačky
Dostal: 9 poděkování

Re: TRkové řady vyvíječů

Příspěvek od wolf234 »

ahoj tiež mam trko ale nie v svojej oktavke 1,9tdi ta ide bez neho už hafo rokou zo spotrebou 4-4,5/100km takže to tam ani nebudem davať.


Majkl1
Stálý člen
Příspěvky: 83
Registrován: úte 31 kvě 2011 5:47
Dal: 1 poděkování
Dostal: 7 poděkování

Re: TRkové řady vyvíječů

Příspěvek od Majkl1 »

Takže dnes do 1,9TDI nasazeno Trko n.1 a mám problém jednak s podtlakem a jednak s proudem. Překvapivě mi na volnoběh neprobublává. Napojeno před turbo hadičkou průměr 6mm, v probubláváku cca 3cm vody, v trku 10cm. Při otáčkách již bublá. Koukal jsem za jízdy na diagnostiku na váhu a přisávání se nikterak významě neukázalo, takže celé předělám na větší průměr hadičky(cca 10-12mm), čímž snad dosáhnu lepší probublávání.
Horší je to s proudem. Doma na stole mi to na PC zdroj bralo při plným trku (aqua purificata) max 200mA, ale na autě jsem na 500mA. Mohu to snížit poklesem hladiny na 1/3, pak se do těch 200mA vejdu, ale asi to není to pravé ořechové. Vyřeší to lepší voda?
Chci to ještě napojit na zdroj ze schématu od Iv (IVNB), ale tam mi to bere skoro 2A - budu muset ještě nějak odladit.
Kvůli místu jsem to musel dát na druhou stranu motoru a 1,5m dlouhou hadičku táhnout kolem celého motoru. Jinak 5 sekcí po 5mm bifilár s odstupem 3mm, 32 závitů, 0,8 nerez drát, laserové zpracování.
Zítra dodám nějaké foto k případné žádané kritice.


Majkl1
Stálý člen
Příspěvky: 83
Registrován: úte 31 kvě 2011 5:47
Dal: 1 poděkování
Dostal: 7 poděkování

Re: TRkové řady vyvíječů

Příspěvek od Majkl1 »

Takže z auta je to zase venku - není podtlak. Musím změnit umístění co nejblíže k sání a možná zvětšit průměr hadiček.
Při té příležitosti to předkopu na verzi s UV. Bude menší.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Uživatelský avatar
laik
Zasloužilý člen
Příspěvky: 858
Registrován: sob 23 úno 2008 21:41
Bydliště: Brno
Dal: 36 poděkování
Dostal: 43 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: TRkové řady vyvíječů

Příspěvek od laik »

Tak odstraň vodu z bubleru je to zbytečný odpor.... ten bubler je u trka stejně jen na sichr, aby se případná nasátá voda dostala jen do bubleru a ne dál do motoru....
dlouhý hadičky jsou taky nějakej odpor vzduch ....
a na omezení proudu vyzkoušej přidat do obvodu tu doporučovanou žárovku.....
hmmmm


Jsem svobodný, protože dělám to co chci a ne to co musím......
Odpovědět

Zpět na „Sao“